Masz Internet lub telewizję z UPC? Przeczytaj, to ważne!

Internet
fot. unsplash.com (Christin Hume) Ogólnopolski operator kablowy rozsyła do wybranych klientów e-maile z informacją o przyspieszeniu internetu lub przejściu na wyższy pakiet tv. Niestety, w ślad za tym rośnie też miesięczna opłata.
istotne.pl 4 internet, upc

Reklama

UPC Polska rozsyła do swoich wybranych klientów (mających umowę na czas nieokreślony) e-maile z informacją o przyspieszeniu prędkości Internetu (odpowiednio do 500 Mb/s lub do 750 Mb/s) lub o zwiększeniu liczby dostępnych kanałów tv (przejście na wyższy pakiet do 182 kanałów). Co ciekawe, zmiana ma nastąpić od 1 lutego automatycznie, w przypadku internetu wystarczy restart modemu.

Sprawdźcie, czy otrzymaliście od UPC wiadomość w sprawie szybszego internetu lub wyższego pakietu tv.

Do tego momentu informacja ta pewnie ucieszy niejednego z klientów operatora. Jednak w dalszej części wiadomości czytamy, że w ślad za przyspieszeniem prędkości/liczby kanałów miesięczna opłata miesięczna wzrośnie o 8 zł. Taki sposób postępowania operatora denerwuje niektórych użytkowników sieci UPC, którzy na forach społecznościowych twierdzą, że jest zagrywka nie fair i że operator jednak powinien wcześniej zapytać klientów, i włączyć usługę dopiero po uzyskaniu zgody, a nie działać niejako z zaskoczenia.

Działanie ogólnopolskiego operatora opisują serwisy o tematyce internetowej i telewizyjnej. Natomiast klienci UPC pytają na Facebookowym Profilu operatora o szczegóły tej akcji, na co operator odpowiada:

(...) artykuły dotyczą programu „Więcej korzyści dla Ciebie”, dzięki któremu zyskujesz ulepszone usługi UPC – jeszcze szybszy internet lub powiększony pakiet telewizyjny. Pozostawiamy jednak naszym Klientom pełną elastyczność decyzji, mogą, np. wypróbować ulepszone usługi i później zdecydować, czy chcą je mieć u siebie na dłużej. O wszystkich możliwościach wyboru informujemy Klientów w regularnej komunikacji e-mailowej, listownej lub SMS-owej. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy

Serwis wirtualnemedia.pl informuje, że propozycję przyspieszenia Internetu lub przejścia na wyższy pakiet tv otrzymują klienci UPC, którzy mają umowy na czas nieokreślony. Jak można uniknąć tej podwyżki i włączenia nowej usługi?

Osoby, które w ogóle nie chcą skorzystać z szybszego internetu mogą do końca stycznia 2022 roku zadeklarować to pod specjalnym adresem internetowym (upc.pl/zmiana-uslugi). W formularzu konieczne jest podanie numeru klienta (można go znaleźć na comiesięcznych rachunkach rozsyłanych drogą e-mail) i PESEL. Wówczas prędkość internetu i opłaty abonamentowe tych klientów nie ulegną zmianie.

Użytkownicy, którzy nie podejmą żadnych działań będą mogli do 31 lipca 2022 roku testować zwiększoną prędkość internetu. W ciągu 6 miesięcy mogą zdecydować czy korzystać z lepszej jakości usługi czy wrócić do dotychczasowej. Wówczas operator zwróci różnicę w abonamencie za okres od 1 lutego do dnia kontaktu z infolinią. Pod adresem upc.pl/zmiana-uslugi/przypomnienie można zlecić wysłanie w maju maila, który przypomni o trwających testach szybszego internetu.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Reklama