Основа обчислення податку в злотих Податок становить
до 120 000 12% мінус сума зменшення податку 3600 злотих
понад 120 000 10 800 злотих + 32% перевищення понад 120 000 злотих

Нові податкові пільги

  • пільга 4+ (платники податків, які мають 4 і більше дітей)
  • пільга для пенсіонерів (працюючий пенсіонер)
  • пільга для тих, хто повертається (перенесення місця проживання на територію Республіки Польща)
  • пільга на пам’ятки (витрати на внески до ремонтного фонду, консерваційні роботи, придбання пам’ятки, внесеної до реєстру пам’яток)
  • пільга для інвесторів в ASI (витрати на придбання або отримання часток чи акцій)
  • пільга у зв’язку зі сплатою членських внесків на користь профспілок.

Крім того, й надалі можна користуватися податковими відрахуваннями у формі пільг, зокрема:

  • сімейна пільга
  • пільга для молоді віком до 26 років
  • термомодернізаційна пільга
  • реабілітаційна пільга
  • пільга у зв’язку з внесенням коштів на індивідуальний пенсійний накопичувальний рахунок IKZE
  • пільга на інтернет
  • відрахування пожертв: на діяльність суспільної користі, на релігійні цілі, за донорство крові, на протидію COVID-19, переданих до 31.05.2022, пожертв, що відраховуються на підставі інших законів
  • аболіційна пільга.

Податкову декларацію підготовлено в сервісі Twój e-PIT, доступному на порталі e-Urząd Skarbowy. У сервісі Twój e-PIT доступні податкові декларації: PIT-28, PIT-36, PIT-37, PIT-38. Достатньо увійти з будь-якого пристрою цілодобово, без виходу з дому. Після перевірки всіх даних у Twój e-PIT потрібно затвердити та надіслати податкову декларацію до податкового управління.

www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy

Більше інформації про нові пільги — у наступній статті за тиждень.

Instrukcja podatkowaInstrukcja podatkowa • Автор фотографії: Urząd Skarbowy
Instrukcja podatkowaInstrukcja podatkowa • Автор фотографії: Urząd Skarbowy