Jest problem z zarejestrowaniem się do szpitala? Mamy odpowiedź placówki

Szpital powiatowy
Szpital powiatowy • fot. UM Bolesławiec O poruszenie tematu poprosił Czytelnik.
istotne.pl 183 szpital św. łukasza

Niedawno otrzymaliśmy takie oto zgłoszenie od Czytelnika:

Szpital bolesławiecki telefonicznie zachęca pacjentów (prawdopodobnie tylko emerytów) do przeprowadzania badań, które kończą się z chwilą rejestracji w przychodni i otrzymaniu skierowania celem zarejestrowania się na konkretne badanie, a sama już dalsza rejestracja jest nieosiągalna zarówno w przychodni, jak i drogą elektroniczną.

Mężczyzna dodał: „Znam przynajmniej kilka osób, które doświadczyły tego samego, co ja”.

Na potwierdzenie swoich słów mężczyzna załączył zrzut ekranu, z którego wynika, że kilkukrotnie pisał on na adres asystentpacjenta@zozbol.eu. I że nie otrzymał żadnej odpowiedzi.

O sprawę zapytaliśmy Szpital św. Łukasza w Bolesławcu. Oto odpowiedź placówki:

Zbadaliśmy sprawę i potwierdzamy, że rejestracja telefoniczna oraz stacjonarna przebiega prawidłowo i bez opóźnień. W zakresie kontaktu e-mailowego wprowadziliśmy szkolenia oraz usprawnienia, aby odpowiedzi były udzielane jeszcze sprawniej. Dotychczas nie odnotowaliśmy podobnych zgłoszeń, jednak dziękujemy za czujność i przekazanie informacji.

Szpital dodaje:

Zależy nam, aby mieszkańcy regionu korzystali z diagnostyki i leczenia w ramach ambulatorium. W razie trudności z rejestracją prosimy o kontakt telefoniczny na infolinię 75 738 01 32 (dni robocze, 8:00–18:00) lub e-mailowy: dstefanik@szpitalboleslawiec.pl. Pani Danuta Stefanik, Specjalista ds. Praw Pacjenta, udzieli niezbędnego wsparcia.