Czytelnik napisał do nas ws. kolejek do Starostwa Powiatowego i skargi na „organizację obsługi klienta”:
O ile w czerwcu ludzie czekali na deszczu, to sytuacja zmieniła się na tyle, że dziś czekają na śniegu i zimnie.
I podesłał treść skargi:
Czas oczekiwania innych kilkudziesięciu osób był porównywalny, czekaliśmy na zewnątrz w zimnie i chaosie stwarzanym przez nieumiejętne udzielanie informacji przez pracownika ochrony.
Wymuszanie stosowania środków chemicznych w konflikcie z wymaganymi przepisami prawa zgłosiłem już do stosownych instytucji i z tego źródła można spodziewać się informacji pomocnych do wprowadzenia poprawy.
Jednocześnie informuję, że przy mojej kolejnej wizycie w Urzędzie nie zamierzam poddawać się podobnym szykanom naruszającym moją godność osobistą i narażających mnie na utratę zdrowia.
Ewa Sondaj, podinspektor Referatu Promocji Powiatu w Starostwie Powiatowym w Bolesławcu:
W odpowiedzi na […] zapytanie odnośnie skargi czytelnika informuję, że wspomniana skarga wpłynęła do Urzędu Starostwa Powiatowego w Bolesławcu w dniu 11 stycznia br. w formie elektronicznej i wszczęte zostało postępowanie skargowe.
Co Wy na to?