Dzień otwarty Szkoły Podstawowej nr 5

Dzień otwarty Szkoły Podstawowej nr 5
fot. sp nr 5 W piątek 22 marca w Szkole Podstawowej nr 5 w Bolesławcu odbył się dzień otwarty dla dzieci z przedszkoli.
istotne.pl sp5 bolesławiec

Gościnnie przybył do nas wiceprezydent Kornel Filipowicz oraz grupy z przedszkoli nr 3 i 4 wraz z nauczycielami i opiekunami, a także dzieci z rodzicami z pozostałych przedszkoli. Goście mogli zobaczyć popisy taneczne, wokalne, instrumentalne wszystkich uczniów klas I-III. Po prezentacji artystycznej dzieci zwiedzały budynek szkolny: Izbę Tradycji, sale lekcyjne wyposażone w sprzęt multimedialny i inne pomoce dydaktyczne, świetlicę, gabinet medyczny, bibliotekę, czytelnię, salę komputerową oraz nowe boiska szkolne. Każde dziecko otrzymało prospekt z informacjami o Szkole Podstawowej nr 5.

Szkoła oferuje

  • bezpieczeństwo – kameralna szkoła wolna od przemocy i współczesnych zagrożeń
  • dodatkowe zajęcia językowe
  • dodatkowe zajęcia pozalekcyjne zgodnie z zainteresowaniami i zdolnościami uczniów
  • doświadczoną i profesjonalną kadrę pedagogiczną
  • interesujące formy i metody pracy dydaktyczno-wychowawczej
  • pracownie przedmiotowe wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny i komputerowy
  • opiekę pedagoga i logopedy

Co nas wyróżnia?

  • turystyczny charakter szkoły
  • udział w konkursach i imprezach na rzecz społeczności lokalnej
  • kreatywne grono pedagogiczne
  • wysokie osiągnięcia uczniów
  • przyjazny klimat szkoły
  • nacisk na umiejętności językowe

Na co kładziemy nacisk?

  • wychowanie ucznia potrafiącego świadomie dokonać trafnych wyborów życiowych
  • osiąganie przez ucznia pełni rozwoju osobowego oraz przygotowanie go do życia w rodzinie, społeczności lokalnej, w państwie i we Wspólnocie Europejskiej
  • tworzenie poczucia bezpieczeństwa i zaufania
  • podniesienie efektywności kształcenia tak, aby umożliwić każdemu uczniowi dalszą naukę i stałe doskonalenie
  • kompetencje grona pedagogicznego
  • aktywną współpracę z rodzicami
  • promowanie osiągnięć szkoły w środowisku
  • kształtowanie umiejętności właściwego diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów
  • wyboru zawodu oraz kierunku dalszego kształcenia