O kampanii „Pokaż klasę, posprzątaj po swoim pupilu” pisaliśmy w grudniu ub.r. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu postanowił nakręcić spot, który miał skłonić mieszkańców do sprzątania po swoich pupilach. W filmiku wystąpili m.in. Iga Gręda i Damian Pikuła, czyli miss i mister Bolesławieckiego Święta Ceramiki.
– Podobała mi się ta kampania – mówił w trakcie grudniowej sesji Rady Miasta Dariusz Mucha, radny klubu Forum. – Chciałbym również, abyśmy spróbowali zainicjować kampanię „Podnieś papier koło siebie”. To coś nieprawdopodobnego, jak wielu młodych ludzi, wychodząc ze sklepu, wyrzuca papier. Fantastycznie miasto się prezentuje, ale te śmieci powoli zaczynają nam przeszkadzać.
I dodał, że jedna kampania telewizyjna może zrobić naprawdę dużo dobrego. Bo bywa, że mieszkańcy Bolesławca o pewnych rzeczach nie wiedzą (radny podał przykład PSZOK-u, czyli Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych). – Prosiłbym o więcej kampanii o tym, co w mieście można i co przysługuje mieszkańcom – zaznaczył.
Zgadzacie się z radnym? Co sądzicie o tego typu kampaniach społecznych? Są skuteczne? Zapraszamy do dyskusji.
Aktualizacja
Prosimy też Czytelników o odniesienie się do problemu, na jaki zwrócił uwagę D. Mucha, i zagłosowanie w sondzie:
Do tematu wrócimy.