Parada z Miłości do Gliny

Dyskusja dla wiadomości: Parada z Miłości do Gliny.


  • wojtek k., 2007-08-03 19:13 Cytuj Zgłoś nadużycie

    czemu nie , raz w roku zrobić coś zakręconego

  • krasnal (AKDxBL), 2007-08-03 20:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    extra pomysł. w końcu coś konkretnego na święto ceramiki! na 100% będę!

  • anpek, 2007-08-03 20:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Byle by pogoda dopisała... W przeciwnym razie gliniani ludkowie będą spływać a nie paradować...

  • wojtas (AN0xTS), 2007-08-03 21:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    a ja jadę na bemowo Warszawa Robert Kubica i jego bolid zrobią lepiej robotę niż w tym zestarzałym mieście tam to sie będzie działo bo tu jak zwykle będzie totalna nędza.

  • Glina (eQ5PN2), 2007-08-03 22:26 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Z miłości do którego gliny? Proponuje paradę policji :-)

  • popisek, 2007-08-04 13:13 Cytuj Zgłoś nadużycie

    a ja będę i spróbuje namówic znajomych

  • popisek, 2007-08-06 06:25 Cytuj Zgłoś nadużycie

    widzę małe zainteresowanie tym tematem a szkoda bo powinna być to fajna sprawa a może stało by sie to kolejną cykliczna sprawą naszego miasta i to z inicjatywy mieszkańców a nie np. władzpomyślcie o tym jak po raz kolejny będziecie marudzić ze nic się nie dzieje....i zadajcie sobie pytanie czy wy coś robicie żeby to zmienic???

  • Normalna (AN0mDq), 2007-08-06 07:25 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Za wszelką cenę zaistnieć - moze ktos to kupi...Tak bardzo brakuje nam parady normalności !

  • popisek, 2007-08-06 07:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    normalna czytaj ze zrozumieniem!!!!!!napisane przez mnie zostało zupełnie co innego.nie chodzi o zaistnienie kogokolwiek, chodzi o bolesławiec i jego wizerunek. jeszcze jeden ciekawy akcent jak tego typu wydarzenie napeno by sie przydało a napweno nie zaszkodziło. a w szczególnosci chodzi mi o naszą Polsko - bolesławiecką przypadłość czyli marudzenie. często można nawet tu przeczytac : "e nic sie nie dzieje, nudno tu w tym naszym bolcu". a tu nawet sami nie potrafimy do niczego się włączyć. moim zdaniem takie inicjatywy (tzn. oddolne) są najwazniejsze!!a ty normalna wybierasz się na paradę? ;) czy będziesz potem marudzić, no chyba że coś bardziej cudownego robisz dla naszego ukochanego miasta ;)

  • Dokładnie jest tak, jak pisze popisek :) Akcja jest po to, by ludzie spoza naszego maista zaczęli kojarzyć Bolesławiec nie tylko z ceramiką, ale ogólnie z gliną. W przyszłości, wykorzystując glinę, można stworzyć szereg atrakcji dla turystów.

  • popisek, 2007-08-06 08:49 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Szkoda tylko Krzysiu że lokalni nie rozumieją takich akcji i jest to dla nich nie potrzebne, aż smutno się robi :(. ale bądźmy dobrej myśli , jest w końcu grono ludzi, którym zalezy na Bolesławcu :)

  • e tam (ANxutM), 2007-08-06 09:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    uznanie dla akcji. ja sie pisze i rowniez twierdze ze moglaby to byc akcja cykliczna, jak np. świeto pomidora "La Tomatina" w Buńol (walencja) gdzie na ulicach odbywa sie najwieksza na swiecie walka na pomidory. hmmm, a u nas za pare lat będa najwieksze pochody żywych rzeźb :) juz mam ekipe na taplanie w glinie - okolo 10 osob. damy rade

  • popisek, 2007-08-06 11:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    i to mi się podoba :) tak trzymać "e tam"

  • kamilak (ANiwiu), 2007-08-06 13:24 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Brawo! Świetny pomysł! A jakby tak przyszło z 1000 luda, wyobrażacie sobie z tego fotografię ? Super, super, super!!!!

  • popisek, 2007-08-06 13:43 Cytuj Zgłoś nadużycie

    kamilak to zróbmy wszystko żeby tak się stalo!