Заяви можна буде подавати з 15 лютого 2023 р. до 29 лютого 2024 р.:

  • традиційно у паперовій формі в Міському центрі соціальної допомоги в Bolesławiec, вул. Cicha 7, каб. № 1, у такі дні:
    • понеділок, середа, п’ятниця з 7:30 до 11:00,
    • вівторок, четвер з 11:30 до 14:30,
  • в електронній формі через Електронну платформу адміністративних послуг державної адміністрації ePUAP, надіславши зазначену вище заяву на адресу скриньки: ePUAP:/mops.boleslawiec/skrytka; заяву слід засвідчити кваліфікованим електронним підписом, довіреним підписом або особистим підписом,
  • поштою на адресу: Міський центр соціальної допомоги в Bolesławiec, вул. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec.

Доплата за газ відповідає сумі податку на додану вартість, зазначеній в оплаченому рахунку-фактурі, що підтверджує постачання газового палива з 1 січня 2023 р. до 31 грудня 2023 р. одержувачу газового палива.

«Газову доплату» отримує одержувач газового палива, який використовує газ як основне джерело опалення домогосподарства. Опалювальні прилади, що працюють на газовому паливі, мають бути внесені до CEEB або заявлені в ній, про яку йдеться у ст. 27a ч. 1 закону від 21 листопада 2008 р. про підтримку термомодернізації та ремонтів, а також про центральний реєстр емісійності будівель (Dz. U. за 2022 р. поз. 438, 1561, 1576, 1967 і 2456), до дня набрання чинності законом (тобто до 21.12.2022 р.) або після цього дня — у випадку основного джерела опалення, вперше внесеного до центрального реєстру емісійності будівель або заявленого в ньому, про який ідеться у ст. 27g ч. 1 цього закону.

Відшкодування податку на додану вартість передбачене для:

  1. Осіб в одноденному домогосподарстві, у якому розмір середньомісячного доходу не перевищує 2100 злотих;
  2. Осіб у багатoосібному домогосподарстві, у якому розмір середньомісячного доходу не перевищує 1500 злотих на особу.

Доходом домогосподарства після відрахування сум аліментів, сплачених на користь інших осіб, є:

  • доходи, що підлягають оподаткуванню на умовах, визначених у ст. 27, ст. 30b, ст. 30c, ст. 30e і ст. 30f закону від 26 липня 1991 р. про податок на доходи фізичних осіб, зменшені на витрати, пов’язані з отриманням доходу, належний податок на доходи фізичних осіб, внески на соціальне страхування, не включені до витрат на отримання доходу, а також внески на медичне страхування;
  • доходи, що не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб;
  • доходи від сільськогосподарського господарства;
  • доходи від діяльності, що оподатковується на підставі положень про фіксований податок на доходи.

Дохід домогосподарства визначається на підставі доходів, отриманих у:

  • 2021 р. — у разі подання заяви до 31.07.2023 р.,
  • 2022 р. — у разі подання заяви в період із 01.08.2023 р. до 29.02.2024 р.

Додатки до заяви

До заяви на відшкодування податку на додану вартість додаються:

  • договір, укладений одержувачем газового палива з енергетичним підприємством, яке здійснює господарську діяльність у сфері торгівлі газовим паливом, або його копія,
  • рахунок-фактуру, що підтверджує постачання газового палива цьому одержувачу енергетичним підприємством,
  • підтвердження оплати цього рахунку-фактури.

Телефон для зв’язку: 75 645 78 11.

Заява

Положення