Очільник ґміни Болеславець Andrzej Dutkowski за рішенням Ради ґміни Болеславець зароблятиме більше — близько 19 тис. злотих брутто. Як читаємо в самому рішенні:

Встановлюється місячна заробітна плата війта ґміни Болеславець у такому розмірі:
  1. основна заробітна плата в розмірі 10 250,00 злотих (словами: десять тисяч двісті п’ятдесят злотих 00/100),
  2. функціональна надбавка в розмірі 3 150,00 злотих (словами: три тисячі сто п’ятдесят злотих 00/100),
  3. спеціальна надбавка у розмірі 30% сукупної основної заробітної плати та функціональної надбавки.
[…] Війтові ґміни відповідно до чинних нормативних положень належать: надбавка за багаторічну працю, ювілейні премії та додаткова річна винагорода.

В обґрунтуванні натомість написано:

Відповідно до ст. 18 ч. 2 п. 2 закону від 8 березня 1990 року про ґмінне самоврядування у зв’язку зі ст. 8 ч. 2 закону про працівників органів місцевого самоврядування, встановлення розміру заробітної плати війта належить до виключної компетенції ради ґміни.

Принципи оплати праці війта визначає розпорядження Ради міністрів від 25 жовтня 2021 року про оплату праці працівників органів місцевого самоврядування, яке визначає розмір основної заробітної плати та функціональної надбавки, зокрема, залежно від кількості жителів ґміни. Відповідно до зазначеного розпорядження (таблиця I «Посади війтів, бурмістрів, президентів міст, старост і маршалків воєводств») у ґмінах із населенням до 15 тисяч жителів визначено основну заробітну плату та функціональну надбавку в такому розмірі:

  1. основна заробітна плата — максимальний рівень 10 250,00 злотих,
  2. ставка функціональної надбавки — до 3 150,00 злотих.

Обов’язковою складовою заробітної плати війта відповідно до ст. 38 ч. 1 закону від 21 листопада 2008 року про працівників органів місцевого самоврядування є надбавка за багаторічну працю, так звана стажова надбавка.

Відповідно до § 6 зазначеного розпорядження спеціальна надбавка належить у розмірі 30% сукупної основної заробітної плати та функціональної надбавки.

Ст. 36 ч. 3 закону від 21 листопада 2008 року про працівників органів місцевого самоврядування встановлює, що війтові (бурмістру, президенту міста), старості та маршалку воєводства належить спеціальна надбавка. Спеціальна надбавка є обов’язковою складовою заробітної плати війта.