Згідно з новими правилами звільненням від сплати внесків можуть скористатися самозайняті особи, які здійснювали господарську діяльність до 1 квітня цього року, чий дохід, отриманий у першому місяці, за який подається заява, справді перевищує 15 681 злотий (тобто 300% прогнозованої середньої брутто-зарплати на 2020 рік), але їхній прибуток не перевищує 7 тисяч злотих. Звільненням також зможуть скористатися підприємці, які користуються так званою пільгою на старт. Для цих груп звільнення поширюється на внески за квітень і травень — навіть якщо їх уже сплачено.
— Антикризовий щит 3.0 надає право на допомогу у зв’язку з простоєм підприємцям, які здійснювали діяльність до 1 квітня цього року. Решта умов залишається без змін. Необхідно підтвердити падіння доходу на 15%, а це означає, що в заяві, поданій у травні, дохід у квітні має бути на 15% нижчим за дохід у березні, — говорить Iwona Kowalska-Matis, регіональна прессекретарка ZUS у Нижньосілезькому воєводстві.
Повторна допомога у зв’язку з простоєм
ZUS:
Виплата допомоги у зв’язку з простоєм може відбутися не більше трьох разів. Умовою є заява підприємця або підрядника про те, що матеріальне становище, зазначене в попередній заяві, не покращилося. Це оцінює сам заявник.
У заяві не потрібно підтверджувати подальше падіння доходів, але матеріальне становище підприємця або особи, яка виконує цивільно-правовий договір, має залишатися на подібному рівні або змінитися незначно.
Варто вказати в заяві свої актуальні контактні дані. У разі сумнівів наш працівник зв’яжеться із заявником електронною поштою або телефоном. Ми пояснимо, що потрібно зробити, щоб доповнити або виправити заяву.