Złe jedzenie w Kauflandzie? Można reklamować, i to skutecznie

Orzechy
fot. Czytelnik Nasz Czytelnik powiadomił nas, że naciął się na zepsute orzechy laskowe w bolesławieckim Kauflandzie. Jak się okazało, market przyjął reklamację.
istotne.pl 183 kaufland

Reklama

Czytelnik w mailu do redakcji napisał:

Chyba znowu w Kauflandzie są zepsute orzechy (tym razem laskowe). Kupiłem orzechy pakowane w folię po 500 g i w trakcie łuskania okazało się, że w ok. 20% są spleśniałe.

Małgorzata Wójcik-Koczur, rzeczniczka prasowa Kauflandu, napisała nam: – Uprzejmie informuję, że każdy nasz Klient ma możliwość zgłaszania swoich uwag i reklamacji w punkcie informacji w markecie lub pod bezpłatną infolinią 800 300 062.

Jak się okazało, market przyjął reklamację Czytelnika. – Przeproszono mnie, obiecując jednocześnie, że ta partia zostanie wycofana – dodaje mężczyzna.

Reklama