Olgierd Hoffman, prezes firmy H&S Construction to inwestor i właściciel działki na którym powstał park handlowy Stara Mleczarnia. Na terenie parku od 2019 roku funkcjonują takie sklepy jak Jysk, Media Expert, Martes Sport i Polo Market.
W 2021 roku, na skutek wprowadzenia w mieście płatnej strefy parkowania, niektóre parki handlowe, w tym Stara Mleczarnia, wprowadziły płatne parkingi. Parkingiem przy Starej Mleczarni zarządza firma ATPark z Jaworzna. Na terenie parkingu można bezpłatnie zaparkować na jedną godzinę.
Reklama
Od kiedy parking zmienił status na płatny, do naszej redakcji trafiło już wiele zgłoszeń dotyczących wystawienia tam mandatu parkującym kierowcom w momencie, gdy mieli jeszcze ważny bilet parkingowy. Więcej o tym w materiale Zaparkował przy galerii i od razu pobrał bilet. A mimo to dostał mandat. Co się stało?
Poniżej kolejna historia, która trafiła do naszej redakcji. Tym razem na bilecie parkingowym zabrakło JEDNEJ CYFERKI.
Czytelnik napisał do nas:
Chciałbym przestrzec wszystkich, jeśli chodzi o parking przy Starej Mleczarni. W dniu 9 grudnia wydrukowałem bilet parkingowy. Po powrocie z zakupów zauważyłem mandat za brak ważnego biletu. Bilet był ważny do 11.46. Mandat dostałem za brak ważnego biletu o 11.12. Problem polegał na tym, że bilet parkingowy był wydrukowany, ale zabrakło jednej cyferki na końcu rejestracji. Moja rejestracja to DBL 9FJ5. A na bilecie wydrukowanym było tylko DBL 9FJ. Jestem osobą niepełnosprawną, po raku i firma zarządzająca parkingiem nie przyjęła reklamacji.
Napisaliśmy w tej sprawie do ATPark, ale znając ich wcześniejsze odpowiedzi, nie liczymy na to, że firma z Jaworzna, mimo, że twierdzi, iż „zawsze podejmuje działania kierując się zasadą „pro klient”, sprawą się przejmie i wpłynie na osoby kontrolujące, by przy wypisywaniu mandatów kierowały się ludzkim podejściem do klientów.
Zapytaliśmy, czy poniższą sytuację ATPark uznało za działanie pro klient? Kiedy dostaniemy odpowiedź z ATPark, zamieścimy ją niezwłocznie.