Na wszystkie plakaty oddano łącznie prawie 600 głosów. Najwięcej głosów, ponad 300, zdobył niebieski plakat, około 250 głosów żółty i niecałe 40 różowy. Niebieski kolor najbardziej kojarzył się wszystkim ze świętem ceramiki, choć plakat żółty był wysoko oceniany za kompozycję.
W przygotowaniu sesji fotograficznej do plakatu wzięło udział kilkanaście osób wraz z modelkami i modelami, których wyłoniliśmy w castingu. Zabawa była niezwykła, a zdjęcia z malowaniem się gliną trwały prawie 6 godzin. Pomysłodawcą i autorem zdjęć był Krzysztof Gwizdała (poniżej galeria fotografii z sesji).
Jeszcze raz dziękujemy za udział w zabawie. Zapraszamy wszystkich na Bolesławieckie Święto Ceramiki (15-19 sierpnia) i Glina Show (18 sierpnia).
Zadanie Glina Show jest współfinansowane ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
BGŻ BNP Paribas Bank zmieniającego się świata
Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas, w ramach licznych akcji wolontariackich, bardzo chętnie angażują się w inicjatywy wspierające lokalne społeczności, jak choćby pracownicy-wolontariusze z oddziału Banku w Bolesławcu przy ulicy Asnyka 1. Po pracy wspierają oni działania lokalnego stowarzyszenia w ramach Bolesławieckiego Święta Ceramiki.
Nowość: Aplikacja mobilna Banku BGŻ BNP Paribas GOmobile dostępna w języku ukraińskim i rosyjskim.