Lawinowo rośnie liczba chorych na covid w bolesławieckim szpitalu

Dyskusja dla wiadomości: Lawinowo rośnie liczba chorych na covid w bolesławieckim szpitalu.


  • anonim (hjJue), 2021-03-04 23:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    1980 (AE4zLu) napisał(a):

    Zapraszam do restauracji, sal i innych miejsc no i na spacer. Jak rząd nie umie wyciągnąć konsekwencji z nielegalnego otworzenia.... i spacerków to tak będzie..

    Siedź w domu po jakiego się szwedasz

  • anonim (hjcpT), 2021-03-05 06:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie noszę maseczek. Nie dezynfekuję rąk. Nie trzymam dystansu. Witam sie podając rękę. Nie zaszczepiłem się (i nie zrobię) tego. I co? I mam się dobrze. A razem ze mną kilkadziesiąt znanych mi osób w Bolesławcu. I w nosie mam, co cudaki plotą w mediach.

  • anonim, 2021-03-05 07:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chwalisz się czy żalisz?

  • świadoma żaba (eltC24), 2021-03-05 07:21 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hjcpT) napisał(a):

    Nie noszę maseczek. Nie dezynfekuję rąk. Nie trzymam dystansu. Witam sie podając rękę. Nie zaszczepiłem się (i nie zrobię) tego. I co? I mam się dobrze. A razem ze mną kilkadziesiąt znanych mi osób w Bolesławcu. I w nosie mam, co cudaki plotą w mediach.

    Ja przez pierwsze dwa- trzy tygodnie uwierzyłem w wielką pandemię, ale jak się zorientowałem o co w tym wszystkim chodzi, zacząłem żyć normalnie jak dotychczas. Nadmienię że od dwóch lat nie posiadam telewizji i naprawdę polecam wszystkim. Zmienia się spojrzenie na rzeczywistość i szerzej otwiera się umysł...

  • gggg, 2021-03-05 09:23 Cytuj Zgłoś nadużycie
    cinnn () napisał(a):

    65 miejsc podobno w modułowym oddziale czyli 25 osób w głównym budynku...i jak czytam dyrektor chce więcej...Czyli juz wszystko jasne.Trzeba spłacać zobowiązania za kasę otrzymana od wojewody i marszałka.I dramaty niecovidowych pacjentów cdn.

    Proste i prawdziwy rea,l bo w słowa z różnych wywiadów juz trudno wierzyc

  • Gieniu (qfpKZ), 2021-03-05 12:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Gość () napisał(a):

    Oby przypadkiem ciebie jak to napisałeś tak ,,dupa nie zabolała,,. Moja siostra zmarła na covid dlatego chętnie za takie pieprzenie naplułbym ci w gębę.. Twoje myślenie to myślenie neandertalczyka... Przestań pieprzyć takie głupoty zacofany człowieku bo to już się staje nudne.

    A mojego znajomego żona zmarła na raka i lekarz poprosił czy może wpisać chorobę współistniejącą jako covid. Takich przypadków jest masa. Na co kolwiek człowiek nie umrze to próbują wcisnąć przyczynę covida. Komedio teatr.

  • zenekM, 2021-03-05 15:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
    daga () napisał(a):

    Za taki szpital dziękujemy Bezpartyjnym Samorządowcom!!! Dziękujemy Panu Staroście Gabrysiakowi i Zarządowi powiatu.

    "Dyrekcja zastanawia się nad zwiększeniem liczby łóżek" i jednoczesnie zaprasza by korzystac ;)))) Kto tu kogo buja ,a były konferencje i achy i ochy !

  • pioy, 2021-03-05 19:42 Cytuj Zgłoś nadużycie
    zenekM () napisał(a):

    "Dyrekcja zastanawia się nad zwiększeniem liczby łóżek" i jednoczesnie zaprasza by korzystac ;)))) Kto tu kogo buja ,a były konferencje i achy i ochy !

    Pan Starosta Gabrysiak coś w tym temacie może powie????Pan Prezydent ???

  • rodzina, 2021-03-05 21:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tomasz Gabrysiak zwany Starostą jest odpowiedzialny za wszystko ,gdy mieszkańcom powiatu nie udzielono pomocy w szpitalu Covidowym !

  • anonim, 2021-03-06 18:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    cinnn () napisał(a):

    65 miejsc podobno w modułowym oddziale czyli 25 osób w głównym budynku...i jak czytam dyrektor chce więcej...Czyli juz wszystko jasne.Trzeba spłacać zobowiązania za kasę otrzymana od wojewody i marszałka.I dramaty niecovidowych pacjentów cdn.

    Pan Starosta Gabrysial jaląś konferencje zwoła z Piotrem Romanem..Gdzie jest szpital dla nie covidowców????

  • naseczka, 2021-03-06 18:55 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim () napisał(a):

    Pan Starosta Gabrysial jaląś konferencje zwoła z Piotrem Romanem..Gdzie jest szpital dla nie covidowców????

    Zciemnia od roku ! i moze konfersncje zwoła w poniedziałek o sukcesach Barczyka.ZENUŁa

  • zratusza, 2021-03-07 17:24 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim () napisał(a):

    Mija rok od sprowadzenia wirusa do Bolesławca.
    Może jakaś imprezka w ratuszu z tej okazji?

    Patrzac na sąsiednie powiaty i szpitale przez nich kontrolowane,to dochodze do wniosku ze tam dbają o mieszkańców.

    W Bolesławcu chwalą sie tylko ile cowidow z dolnego ślaska juz przyjeli a mają zanic mieszkańców! I tylko hucpy medialne by przykryc nieudolnosc,poltyczne koterie,i wasalstwo BEZPARTYJNYCHh partii sprawujacej władze.

    Wstyd dla radnych i Starosty Gabrysiaka.Jak mozna wierzyc w słowa dyrektora Barczyka i Gabrysiaka ,że "nigdy tak dobrze nie było".Farsa

  • andzia (eNY7qh), 2021-03-07 19:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    zratusza () napisał(a):

    Patrzac na sąsiednie powiaty i szpitale przez nich kontrolowane,to dochodze do wniosku ze tam dbają o mieszkańców.

    W Bolesławcu chwalą sie tylko ile cowidow z dolnego ślaska juz przyjeli a mają zanic mieszkańców! I tylko hucpy medialne by przykryc nieudolnosc,poltyczne koterie,i wasalstwo BEZPARTYJNYCHh partii sprawujacej władze.

    Wstyd dla radnych i Starosty Gabrysiaka.Jak mozna wierzyc w słowa dyrektora Barczyka i Gabrysiaka ,że "nigdy tak dobrze nie było".Farsa

    Jaja sobie robią z mieszkańców-dla kariery Barczyka!

  • edualda co telefon nosi za dyr., 2021-03-08 21:41 Cytuj Zgłoś nadużycie
    andzia (eNY7qh) napisał(a):

    Jaja sobie robią z mieszkańców-dla kariery Barczyka!

    Za pieniadze na Covid-teraz wojewoda chce za tą kase na "inwestycje" -nastepnych 60 miejsc dla cowidowych pacjentow.Czyli szpital od roku nie istnieje..i dalej nie bedzie "nie covidowy " funkcjonował mimo kwiecistych wypowiedzi Starosty ,Barczyka,i Piotra Romana. A w innych ościennych powiatach jest normalnie.bo Bolesławiec ma przyjmowac korone!! Brawo Panowie

  • zbg, 2021-03-09 08:25 Cytuj Zgłoś nadużycie
    edualda co telefon nosi za dyr. () napisał(a):

    Za pieniadze na Covid-teraz wojewoda chce za tą kase na "inwestycje" -nastepnych 60 miejsc dla cowidowych pacjentow.Czyli szpital od roku nie istnieje..i dalej nie bedzie "nie covidowy " funkcjonował mimo kwiecistych wypowiedzi Starosty ,Barczyka,i Piotra Romana. A w innych ościennych powiatach jest normalnie.bo Bolesławiec ma przyjmowac korone!! Brawo Panowie

    Pieknie"" nas włodarze urzadzili.-Panowie podobno Bezpartyjni