Dzień Ziemi w Bolesławcu

Dzień Ziemi w Bolesławcu
fot. Marcin Zabawa Przedszkolacy i uczniowie podstawówek oraz gimnazjów sprzątali nasze miasto.
istotne.pl bks bobrzanie, mzgm, dzień, sprzątanie, ziemi

Podopieczni przedszkoli i szkół podstawowych – tradycyjnie już – wysprzątali najbliższą okolicę. Natomiast tereny do posprzątania dla szkół gimnazjalnych wyznaczone zostały we współpracy z działem komunalnym Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

szkołaliczbateren
Miejskie Przedszkole nr 160okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 2100okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 354ul. Widok
Filia Miejskiego Przedszkola nr 390okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 480okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 590okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 6108okolice przedszkola
Miejskie Przedszkole nr 7162okolice przedszkola
Przedszkole Nibylandia75plac zabaw przy ul. Łukasiewicza
Niepubliczny Punkt Przedszkolny „Małe Przedszkole Smerfiki”33okolice przedszkola
Szkoła Podstawowa nr 1494osiedle Jana Pawła II
Szkoła Podstawowa nr 265plac Wolności
Szkoła Podstawowa nr 3294ulice Ceramiczna i Widok
Szkoła Podstawowa nr 4558teren szkoły i okolice, park przy Obrońców Helu
Szkoła Podstawowa nr 5300teren szkoły i okolice
Prywatna Szkoła Podstawowa „Oxpress”180park przy ul. Parkowej, al. Tysiąclecia
MZS nr 2 – Gimnazjum nr 131las komunalny przy ul. Matejki
Gimnazjum Samorządowe nr 230las komunalny przy ul. Starzyńskiego
MZS nr 3 – Gimnazjum nr 330bulwar nad Bobrem, park przy ul. Zgorzeleckiej
I Prywatne Gimnazjum20las komunalny przy ul. Jeleniogórskiej
MZS nr 1 – Gimnazjum nr 430teren między ulicami Cieszkowskiego a Góralską oraz między Akacjową a Graniczną

Warto dodać, że w tym roku do sprzątania włączyli się młodzi sportowcy z BKS „Bobrzanie”. Trampkarze i młodzicy posprzątali teren w pobliżu rzeki Bóbr i okolice boiska sportowego przy ul. Rajskiej.

Koordynatorem akcji było Miejskie Centrum Edukacji Ekologicznej we współpracy z Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnym oraz MZGM.

(informacja: UM Bolesławiec/ii)