Czytelnik: Zostałem okradziony w sklepie

Dyskusja dla wiadomości: Czytelnik: Zostałem okradziony w sklepie.


  • handlowiec (A81GEr), 2017-08-04 11:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Podzielam opinię sklepu. Czytelnik jest sam sobie winien. Nie pilnował należycie zakupionego i zapłaconego przez siebie towaru. Rolą kasjerki nie jest zaś dozór nad zapłaconym, a jeszcze nie zapakowanym towarem. Mam ona inne zadania wynikające z jej obowiązków i roli.

  • Klient (A81fTL), 2017-08-04 11:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sam jestes sobie winien. Po co Ci latki z brico. Nastepnym razem idz do sklepu rowerowego. Zartuje. Na powaznie to poziom obslugi to dno jesli to prawda co napisales

  • Czytelnik (A7w5hs), 2017-08-04 11:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Robić awanturę za tak śmieszne pieniądze!
    Pilnować własnego towaru, a nie takie bzdury wypisywać. Widocznie tematów wam brakuje.

  • Justyna (hqZeM), 2017-08-04 12:18 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Obsługa w Brico jest na żenującym poziomie, nikt z obsługi się nie orientuje co jest na sklepie i nie są w stanie w niczym doradzić. Obsługa ciągle się zmienia co bardzo źle świadczy o sklepie. Już kilkukrotnie wyszłam ze sklepu bo nikt nie był w stanie pomóc i pojechałam na Mrówki gdzie obsługa jest znakomita. Ta sytuacja tylko potwierdza moją opinię o tym sklepie.

  • anonim (ANGur3), 2017-08-04 12:40 Cytuj Zgłoś nadużycie
    handlowiec (A81GEr) napisał(a):

    Podzielam opinię sklepu. Czytelnik jest sam sobie winien. Nie pilnował należycie zakupionego i zapłaconego przez siebie towaru. Rolą kasjerki nie jest zaś dozór nad zapłaconym, a jeszcze nie zapakowanym towarem. Mam ona inne zadania wynikające z jej obowiązków i roli.

    Totalna bzdura. Kasjerka ma zaczekać, aż klient zapakuje swoje towary i odejdzie od kasy, dopiero wtedy może przekładać towar kolejnego klienta. Niestety w wielu sklepach wygląda to tak, że wisimy sobie na plecach, bo wszystkim się bardzo spieszy, co bardziej chamscy to jeszcze popychają klienta przed, żeby już zrobił miejsce. Jedyną osobą, która może zapobiec chaosowi przy kasie jest kasjerka, ale im też się strasznie spieszy. A w tym sklepie obsługa to naprawdę nieporozumienie, to się nie zmienia od lat. W Kauflandzie radzą sobie z kasowaniem bez problemu, a kasują stosy towarów. Można? Można.

  • klient (e3aWqB), 2017-08-04 12:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ten sklep to wielka bałąganiarska graciarnia z taką samą obsługa.

  • Mimi (ANGuTh), 2017-08-04 13:03 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Czytelnik (A7w5hs) napisał(a):

    Robić awanturę za tak śmieszne pieniądze!
    Pilnować własnego towaru, a nie takie bzdury wypisywać. Widocznie tematów wam brakuje.

    Jasne podarować bo to głupie pieniądze były? Teraz zwinął towar za 5 zł a następnym razem za 100 zł. Kasjerka ma obowiązek zaczekać aż klient z przodu zapakuje swoje rzeczy i dopiero kasować następnego klienta! Nie lubię robić tam zakupów bo czesc towarów to tylko puste pudła na pułkach a obsługa nie wie gdzie co jest

  • Reklama

  • A (ANy9rY), 2017-08-04 13:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak jest w większości sklepów...kasjerki rzucają towarem,szklanymi butelkami,byle by szybko bo następny w kolejce.Gdzie jest kultura??-pytam?.W końcu przed chwilą w danym sklepie zostawiłam swoje ciężko zarobione pieniądze i należy mi się do momentu wyjścia za kasę jakiś szacunek,jako klientowi sklepu ...Już dawno powinien ktoś zwrócić kasjerom na to uwagę,te sytuacje są nagminne i na porządku dziennym.
    A osobie,która wypisuje,że 5zł to żadne pieniądze radze pieniądze szanować,bo to nie manna z nieba...

  • obserwator (ALxcz9), 2017-08-04 13:05 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jaka płaca taka praca , pracując tam za grosze nikt z pracowników nie będzie robił więcej niż musi. W sumie to wszędzie tak jest gdzie nie płacą należycie za pracę.

  • Karol (AYPhQC), 2017-08-04 13:25 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Czy menadżer chociaż zszedł wyjaśnić problem? Czy może tak jak w moim przypadku, gdy miałem trochę inny problem, nawet 4 liter nie chciał ruszyć? Od tamtego czasu nie kupuję w tym sklepie, bo chamsko traktują klientów

  • Sandra (A81ZWU), 2017-08-04 13:27 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Moze dla ciebie to tylko glupie 5 zl ale jakbys nie zauwazyl/ la tu rozchodzi sie o brak szacunku wobec klientow..chamstwo u nas w bc duzo takich wrednych zawistnych ludzi pracuje jakby za kare...popieram pana ktory nablosnil taka sytuacje moze ktos wyciagnie konsekwencje z traktowania chamskiego klientow...jeden pan jest uprzejmy taki z wasem starszy zawsze go widze przy dziale drzwi..a reszta brak slow...tj lekarz jest dla ludzi a nie ludzie dla lekarzy tak kasjer jest dla klientow...KPW!!

  • Dorota (AkbmWu), 2017-08-04 13:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Brico szkoda słów! Takie chamskie zachowanie zeby klientowi nie pomoc

  • anonim (vZxrI), 2017-08-04 13:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zmieńcie sklep. I po zabawie.

  • ja (ANUyZn), 2017-08-04 14:28 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nich będzie ten towar kosztował nawet pięć groszy,to jak niejego towar to niech nie rusza bo gdyby klient wziął towar ze sklepu za grosza to dopiero była by afera cały półk policji byłby wezwany i afera wewszystkich gazetach opisana sprawa bo klient wziął ze sklepu towar warty jeden grosz.wina pracowników taka historia jest w cerfurze i w biedronce w bricomarsze niema aż tak dużego tłoku że ekspedientka niema czasu, nas klientów to nieinteresuje.Powinna pracownica ponieść za to konsekwencje.

  • kkk (AL0jSU), 2017-08-04 15:07 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ale tragedia zadzwoń jeszcze do TVN. Gość przez roztargnienie pozbył się swojego towaru i ma jeszcze czelność nazywać kogoś złodziejem. Pozdrawiam

Reklama