Декларація про вартість продажу окремих видів алкогольних напоїв у попередньому році

Відповідно до законодавства, ви повинні до 31 січня 2020 року подати декларацію про обсяг продажу окремих видів алкогольних напоїв у 2019 році.

Якщо декларацію не буде подано до 31 січня 2020 року, ви ще можете виконати цей обов’язок протягом наступних 30 днів. Однак це пов’язано з обов’язком одночасно сплатити додатковий збір. Його розмір становить 30% річного збору за користування дозволами, визначеного статтею 111, частиною 2 Закону від 26 жовтня 1982 року про виховання тверезості та протидію алкоголізму (Dz.U. за 2019 рік, поз. 2277 зі змінами)

Збори за користування дозволами на продаж алкогольних напоїв у 2020 році

Збір ви зобов’язані сплачувати трьома рівними частинами у встановлені кінцеві строки (пам’ятайте, що навіть якщо строк припадає на вихідний день, у цьому випадку не застосовується правило перенесення строку на перший робочий день), а саме:

  • до 31 січня 2020 року.
  • до 31 травня 2020 року.
  • до 30 вересня 2020 року.

Якщо ви не сплатите частину збору в належному розмірі у зазначений вище строк, ви ще можете здійснити оплату протягом наступних 30 днів, однак щоразу сума до сплати збільшується на 30% від усього належного збору (розрахованого на підставі декларації) за 2019 рік.

Увага

Якщо ви не подасте декларацію або не сплатите належний збір у встановлені законом строки, дозвіл втратить чинність протягом 30 днів від дати закінчення цих строків. Із заявою про видачу нового дозволу можна звернутися не раніше ніж через 6 місяців від дня винесення рішення про припинення чинності дозволу. Більше інформації на www.boleslawiec.eu.