Zlikwidują bariery w Szpitalu św. Łukasza. Rusza inwestycja warta 11,5 mln zł

Zlikwidują bariery w Szpitalu św. Łukasza. Rusza inwestycja warta 11,5 mln zł
fot. istotne.pl Placówka: – Jest to jeden z większych projektów realizowanych na terenie naszego Szpitala, który jest niezwykle skomplikowany ze względu na konieczność wykonywania prac w trakcie normalnego funkcjonowania.
istotne.pl 183 inwestycja, szpital powiatowy

Reklama

W środę, 6 lipca w Szpitalu św. Łukasza w Bolesławcu odbyło się spotkanie, w czasie którego podpisana została umowa z firmą Termo-KLIMA MK z Katowic, wykonawcą zadania „Kompleksowa likwidacja barier architektonicznych”. Placówka: – Realizacja projektu polega na dostosowaniu Szpitala do potrzeb osób niepełnosprawnych, likwidując bariery architektoniczne w obiektach zlokalizowanych przy ul. Jeleniogórskiej 4 w Bolesławcu.

Umowę podpisali: Dyrektor Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu Kamil Barczyk i Prezes firmy Termo-KLIMA MK Sp. z o.o. Marek Kurtyka, w obecności Przewodniczącego Rady Powiatu Bolesławieckiego Ryszarda Kawki, Starosty Bolesławieckiego Tomasza Gabrysiaka, Wiceprezydent Miasta Bolesławiec Renaty Szewczyk oraz kilku radnych powiatowych.

Co zostanie zrobione?

Kompleksowo zostaną zmodernizowane:

  • oddział chorób wewnętrznych (50 łóżek),
  • stacja dializ – 12 stanowisk,
  • centralna sterylizacja,
  • 5 klatek schodowych,
  • 4 windy,
  • dojścia do miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych,
  • system kolejkowy w poradniach.

Umowa z katowicką spółką opiewa na 10 280 000 zł, natomiast wartość całego projektu wynosi 11 500 000 zł. Szpital powiatowy: – Inwestycja będzie realizowana w ramach Programu Dostępność Plus. Jego celem jest zapewnienie swobodnego dostępu do dóbr, usług oraz możliwości udziału w życiu społecznym i publicznym osób o szczególnych potrzebach.

Placówka podkreśla:

Jest to jeden z większych projektów realizowanych na terenie naszego Szpitala, który jest niezwykle skomplikowany ze względu na konieczność wykonywania prac w trakcie normalnego funkcjonowania.

Reklama