Podczas dwudniowych uroczystości na Rynku w Bautzen swoją ofertę turystyczną, w tym produkty regionalne zaprezentowały miasta partnerskie Bautzen: Heidelberg, Worms, Jablonec n. Nysą oraz Jelenia Góra.
Reprezentacja Jeleniej Góry prezentowała na stoisku materiały promocyjne, w tym foldery, przewodniki, mapy itp., eksponujące walory turystyczne miasta oraz regionu. Wielu odwiedzających kojarzyło Jelenią Górę oraz Dolinę Pałaców i Ogrodów, w której bywali niejednokrotnie. Oprócz oferty turystycznej miasta prezentowano atrakcje turystyczne powiatu jeleniogórskiego oraz wydawnictwa Karkonoskiego Parku Narodowego. Wielu z odwiedzających dopytywało o Uzdrowisko Cieplice, którego oferta była prezentowana podczas wizyty u naszych zachodnich partnerów.
Dodatkowo, w ramach porozumienia z organizatorem Biegu Piastów, delegacja Miasta Jelenia Góra promowała jubileuszowy 40 Bieg Piastów, który odbędzie się na Polanie Jakuszyckiej w dniach 27 lutego–6 marca 2016 r. Spotkało się to z dużym zainteresowaniem – pojawiły się deklaracje odwiedzin Jeleniej Góry i regionu podczas wspomnianej imprezy.
UM Jelenia Góra/ii