Jak zwykle, u nas nie myśli się perspektywicznie: a co tam, perony po 85 m, a tu nie wybudujemy przystanku, a tam nie wybudujemy. Zamiast traktować kolej jako czynnik miastotwórczy i osadniczy, kolejowy komuch - pan Malepszak ogranicza rozwój kolei i w dodatku do tego pogłębia wykluczenie transportowe. Gratulacje.
Duża inwestycja obok miasta: nowe torowisko na moście jest gotowe
Dyskusja dla wiadomości: Duża inwestycja obok miasta: nowe torowisko na moście jest gotowe.
-
-
Tor robiony pod jankesów. Wygodniej i sprawniej będą mogli ewakuować sprzęt. Pierdzenie a nie miastotwórczość kolei. To miasta tworzyły kolej.
-
Pamiętaj jak jeździło sie ta trasa z Osiecznicy nad samo morze.
-
Kiedy kolej dotrze do Bożejowic?
-
No i dobrze. Miło popatrzeć jak linia wykreślona z inwentarza wraca nie tylko na papier ale też fizyczne. Z tego co wiem linią zarządzać będzie PKP PLK ale głównym finansowym projektu jest wojsko. MON jednak nie ma nic przeciwko wprowadź na lini ruchu osobowego przez KD . To znaczy że do Kliczkowa Osiecznicy, Świętoszowa czy Żagania będzie można za dwa lata jeździć pociągami KD . Wystarczy dobra wola i organizacja by nie kolidować transportom wojskowym. Żagań to też inne województwo ale KD już od dawna jeździ np z Legnicy do Żagania i Żar albo z Wrocławia do Zielonej Góry.
-
anonim (vkc67) napisał(a):
Pokaż cytatNo i dobrze. Miło popatrzeć jak linia wykreślona z inwentarza wraca nie tylko na papier ale też fizyczne. Z tego co wiem linią zarządzać będzie PKP PLK ale głównym finansowym projektu jest wojsko. MON jednak nie ma nic przeciwko wprowadź na lini ruchu osobowego przez KD . To znaczy że do Kliczkowa Osiecznicy, Świętoszowa czy Żagania będzie można za dwa lata jeździć pociągami KD . Wystarczy dobra wola i organizacja by nie kolidować transportom wojskowym. Żagań to też inne województwo ale KD już od dawna jeździ np z Legnicy do Żagania i Żar albo z Wrocławia do Zielonej Góry.
Oglądałem i słuchałem, Rozbija się to wojsko bo ta linia poto miała być. Widziałeś że odcinek pewien nie został smilowany w przeciwieństwie do innego który się ukazał wcześniejszy. Perony krótkie do tego nie ma i nie będzie innych stacji w sumie wypadło minimum pięć jak niwiecej. Linia KD? Oj chyba jednak nie tak szybko że względu jak nie będzie w tym miejscu zarosla, płotu wału. Dlatego będzie ograniczony ruch. Była taka linia podobna przez wilkocin i jakubowo gdzie jest obiekt a pociąg jeździł rano i wieczorem wracal i odnoga do pewne jednostki a tory Opadały i się chowały. j
-
Kamil (vkazX) napisał(a):
Pokaż cytatPamiętaj jak jeździło sie ta trasa z Osiecznicy nad samo morze.
Jechałem w lata 70 do samego Szczecina a do morza było troszkę jeszcze
-
B. (eQ8Tuc) napisał(a):
Pokaż cytatJak zwykle, u nas nie myśli się perspektywicznie: a co tam, perony po 85 m, a tu nie wybudujemy przystanku, a tam nie wybudujemy. Zamiast traktować kolej jako czynnik miastotwórczy i osadniczy, kolejowy komuch - pan Malepszak ogranicza rozwój kolei i w dodatku do tego pogłębia wykluczenie transportowe. Gratulacje.
Bo to wojsko dało i wojsko wymagało dlatego perony w stacjach z mijankami nie ma żadnego przystanku kolejowego. Bo i po co, Wojsko powie no dobrze ale.... i dlatego takie wymagania np 80 km/h bo więcej nie polecisz że składem czy to sprzęt paliwo czy kontenery . Dam se rękę uciąć że teraz powiedzą nie i będą jeździć osobowe chyba że wojsko będzie wozić zolnierzy
-
To najtanszy kolejowy most jaki widzialem
-
anonim (ej7kAw) napisał(a):
Pokaż cytatJechałem w lata 70 do samego Szczecina a do morza było troszkę jeszcze
To był pociąg z Jeleniej Góry do Szczecina jechał przez Wleń Lwówek i dalej na Żagań i Zieloną ale tylko tymczasowo ze względu na remont lini którą jechał normalnie. Przez Lwówek i Żagań to był poprostu objazd ale mimo to wielu osobom rzeczywiście utkwił on w pamięci. Tym którzy pamiętają tamte czasy.
-
Z Zebrzydowej do Żagania pociągiem na browara, czemu nie