Prośba od handlowców: Klienci bądźcie dla nas milsi, nie my tworzymy zakazy!

Dyskusja dla wiadomości: Prośba od handlowców: Klienci bądźcie dla nas milsi, nie my tworzymy zakazy!.


  • Paweł (anwXA), 2020-04-07 00:03 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A ja mam odwrotnie. Będąc w Lidlu, sam staram się być uśmiechnięty w stosunku do pracowników sklepu , a one ( bo tam głównie Panie) wiecznie na "nie". Rozumiem, że jest zmęczenie tym wszystkim itd, ale ja stojąc godzinę przed sklepem też jak inni mógłbym rzucać kur.... na prawo i lewo, a jednak staram się w tym " wariactwie" być człowiekiem. Tez doceńcie takiego klienta i czasem uśmiechnijcie się, dla dobra psychicznego nas wszystkich.

  • Krysia (AaktB4), 2020-04-07 00:26 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zal mi ludzi ubogich w kulture i inteligencje.

  • Sam (qfDOD), 2020-04-07 04:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (AN0XU7) napisał(a):

    Idiota

    jesteś idiota ,poyebany katoliku wyklęty .

  • anonim (ALxJiS), 2020-04-07 07:19 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bardzo miłe te panie kasjerki ,miłe też na mięsnym.

  • anonim (hjJLl), 2020-04-07 07:21 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Paweł (anwXA) napisał(a):

    A ja mam odwrotnie. Będąc w Lidlu, sam staram się być uśmiechnięty w stosunku do pracowników sklepu , a one ( bo tam głównie Panie) wiecznie na "nie". Rozumiem, że jest zmęczenie tym wszystkim itd, ale ja stojąc godzinę przed sklepem też jak inni mógłbym rzucać kur.... na prawo i lewo, a jednak staram się w tym " wariactwie" być człowiekiem. Tez doceńcie takiego klienta i czasem uśmiechnijcie się, dla dobra psychicznego nas wszystkich.

    Paweł, mam to samo. Wchodząc do każdego sklepu mówią: Dzień dobry Pani. Wychodząc mówią: Życzę miłego dnia. I co? Nawet mruknięcia w odpowiedzi... Próbuję zostawić iskierkę uprzejmości i pogody ducha, a Polki są jak pranie wyciągnięte dopiero co z automatu. Odwirowane, poskręcane i brzydkie.

  • Krzysiek (anwXD), 2020-04-07 08:56 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Marta nie przesadzaj, na kasach wcale nie jesteście milsze.

  • KulaBula (AN0ZkI), 2020-04-07 11:15 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Mmm (ALxJOc) napisał(a):

    Przychylam się do prośby. Generalnie wszyscy powinni być dla siebie mili. Ale wk...ia jak Pani kierownik opieprza klienta, że nie ubrał rękawiczek jednorazowych na czas zakupów a kasjerka pracuje na kasie bez rękawiczek.

    To jest już skandaliczne że strony kasjerki, ale nie wiemy jaką była sytuacja. Ja na przykład, po 4 godzinach zmiany, kiedy na skorzystanie z toalety i zjedzenie śniadania w 5 minut (a przysługuje mi 15), przychodzę i zakładam rękawiczki w biegu. Czasem od płynu odkażającego nie mogę dobrze wciągnąć je na dłonie, duża kolejka, a ja męczę się z rękawiczkami... To kasowanie jedną ręką, ewentualnie odkażenie obu rąk płynem, bez nich, potem na szybko dezynfekcja i włożenie rękawic, byle jak, aby przy rozliczeniu już dobrze je włożyć. I takie cuda dziwy są od momentu, gdy są te nakazy.

  • Klient (qnQoX), 2020-04-07 12:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Prośba od klientow: emeryci, róbcie zakupy od 10 do 12-to czas dla Was...później z kuchni już nie wychodzcie...druga prośba do wszystkich: jak już wyjdziesz z tej kuchni,to idź kupić co masz kupić i opuść sklep jak najszybciej...to nie czas na bezsensowne łażenie między regałami po 5 razy,dotykania wszystkiego...kup ten chleb,mydło,browar i won do domu!

  • UWAGA (hjcNT), 2020-04-07 13:07 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wielokrotnie spotkałam się w sklepie z bardzo nieprzyjemnym zachowaniem ekspedientek! Więc identyczny apel stosujemy do Was, handlowców jako osoby kupujące w sklepach, w których pracujecie. Czasem mam wrażenie, ze za kare tam jesteście. Bardzo często nie wystarczy być miłym w stosunku do Was, bo się wykrzywiacie i czasem z łaską odpowiecie "dzień dobry".
    SZANUJMY SIE! WSZYSCY!!! BĄDŹCIE MILI TEŻ DLA KUPUJĄCYCH!!!

  • No i (ALlaYA), 2020-04-07 14:03 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niech każdy traktuje każdego tak, jak sam jest traktowany :)

  • Wioletta (anwfl), 2020-04-08 11:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pojechałam tylko jeden raz do miasta i doznałam szoku. Gdzie? Właśnie w sklepie Rossmana i Lidl jednego dnia. W rosm. Mężczyzna strasznie wyzywał ochroniarza bo go nie wpuścił przed 12.
    W Lidlu bardzo współczułam kasjerce bo była roztrzęsiona bo właśnie wylała się na nią agresja ludzka. Boże to był nawet dla mnie koszmar. Robiłam zakupy w stresie i strachu nie przed wirusem tylko przed ludźmi atakujących sprzedawców itd Czy nie rozumieją przepisów? To jest tylko ich praca i obowiązki, które są bardzo trudne w obecnej sytuacji. Kochani sprzedawcy i ochroniarze jestem całym❤️ z wami. Trzymajcie się

  • anonim (ALxJvc), 2020-04-08 13:15 Cytuj Zgłoś nadużycie
    No i (ALlaYA) napisał(a):

    Niech każdy traktuje każdego tak, jak sam jest traktowany :)

    Jak próbowała oszukać mnie na rachunku to jak ja mogę ją oszukać?

  • Olga (qnQ8l), 2020-04-10 07:21 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Walczycie i dyskutujecie w imię dyktatury. Tak naprawdę chodzi o to aby trzymać nas za mordy i abyśmy się nawzajem nienawidzili. Państwo policyjne się rodzi.

  • 1
  • 2

Reklama