Rozbudują A4 na odcinku Wrocław–Krzyżowa

Dyskusja dla wiadomości: Rozbudują A4 na odcinku Wrocław–Krzyżowa.


  • Ryszard (AwUfPQ), 2019-05-28 12:11 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wybieram wariant I z 3 pasami ruchu+awaryjny.Wariant II i III,to budowa nowej autostrady dalej z dwoma pasami ruchu-bezsens

  • Anol i jabol (vkJsl), 2019-05-28 12:28 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tylko jedynka, autostrada z dwoma pasami ruchu na dzisiejsze standardy to nic, bo z roku na rok aut coraz więcej.

  • ZK Polska (ALxJE1), 2019-05-28 12:39 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ziemia już wykupiona ,teraz trzeba podnieść jej wartość za jedyne 1,7 miliona.
    Autostradę projektuje się od początku na liczbę pasów aby nikt nie kolidował jej innymi inwestycjami i aby była tańsza w budowie bo przeróbki kosztują x razy więcej i tamuje się ruch przy rozbudowie.
    Teraz będą równali z ziemią stacje paliw i mosty, rowy melioracyjne i drogi dojazdowe aby poprowadzić kolejny pas?

  • obserwator (eltCF4), 2019-05-28 12:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

  • Boom (eGWuM8), 2019-05-28 14:16 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Już niedługo wybory, czuje się już ten fetorek starej kiełbaski wyborczej :D

  • Anol i jabol (vkJsl), 2019-05-28 14:34 Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (eltCF4) napisał(a):

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

    Czytaj ze zrozumieniem, chyba że rozumujesz tak miernie jak standardowy wrocławski kierowca? Autostradę mieliby puścić nowym korytarzem, a obecna A4 zredukowana do kategorii zwykłej drogi i mieliby postawić na niej skrzyżowania jednopoziomowe podczas, gdy autostrada szłaby innym szlakiem.

  • obserwator (vZxDE), 2019-05-28 20:36 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Anol i jabol (vkJsl) napisał(a):

    Czytaj ze zrozumieniem, chyba że rozumujesz tak miernie jak standardowy wrocławski kierowca? Autostradę mieliby puścić nowym korytarzem, a obecna A4 zredukowana do kategorii zwykłej drogi i mieliby postawić na niej skrzyżowania jednopoziomowe podczas, gdy autostrada szłaby innym szlakiem.

    A kto Ci dał prawo do obrażania mnie i wrocławskich kierowców ?
    Pomijając Twoje złe wychowanie nie wiem skąd wyniesione.
    I tak uważam że wariant pierwszy jest najszybszy do wykonania i najmniej inwazyjny w stosunku do wariantu trzeciego.
    A to dlatego że nowa całkiem A4 w innym korytarzu wiąże się z wykupem gruntów pod budowę, badaniami geodezyjnymi itp.
    Więc szybko jej nie zobaczymy.

  • Marcin (g68kr), 2019-05-29 00:15 Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (eltCF4) napisał(a):

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

    Czytaj ze zrozumieniem(i tacy ludzie mają prawa wyborcze)

  • anonim (vkVPb), 2019-05-29 00:24 Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (vZxDE) napisał(a):

    A kto Ci dał prawo do obrażania mnie i wrocławskich kierowców ?
    Pomijając Twoje złe wychowanie nie wiem skąd wyniesione.
    I tak uważam że wariant pierwszy jest najszybszy do wykonania i najmniej inwazyjny w stosunku do wariantu trzeciego.
    A to dlatego że nowa całkiem A4 w innym korytarzu wiąże się z wykupem gruntów pod budowę, badaniami geodezyjnymi itp.
    Więc szybko jej nie zobaczymy.

    sam sobie zasłużyłeś na to, a wrocławscy kierowcy za zasłużyli sobie tym z są z Wrocławia

  • Ja (hjJpv), 2019-05-29 11:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jednego nie rozumiem po co generować koszta zwiazane z przebudowaniem obecnej a4 do klasy zwyklej drogi jednopoziomowej w przypadku budowy a4 w nowym korycie .. Przecież to są zaj..te pieniądze za ktore mozna zrobic super a4 ..
    Jesli tak ma byc to ja wole w starym korycie 3 pasy+ awaryjny .. A na marginesie - nie mozna bylo przy pierwszym remoncie robic 3 pasów i awaryjnego?

  • obserwator (eltCF4), 2019-05-29 13:04 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (vkVPb) napisał(a):

    sam sobie zasłużyłeś na to, a wrocławscy kierowcy za zasłużyli sobie tym z są z Wrocławia

    Tak a Ty skąd jesteś geniuszu czytający ze zrozumieniem ale z pisownią to u Ciebie raczej przedszkole

  • Kris (ArpXcN), 2019-05-30 20:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wariant 4 - zostawic obecna a4 w takim stanie jak jest, przemiabowac na s4 i dobudowac nowa a4. Ciezarowki na s4 i gitara.

  • yaco997 (hjJe1), 2019-06-17 22:21 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Najlepiej będzie dobudować po jednym pasie + awaryjny. Nie warto burzyć istniejących wiaduktów i przerabiać - są to duże koszty. Jak już będzie budowa nowej, to lepiej zostawić starą taką jaka jest. Lepiej będzie dobudować nową drogę s12 z węzła krzywa do S5 przez S3 Głogów Leszno Poznań.