Trzy osoby ranne po zderzeniu dwóch aut koło stadionu

Dyskusja dla wiadomości: Trzy osoby ranne po zderzeniu dwóch aut koło stadionu.


  • Anonim (AsFs9U), 2015-09-06 18:11 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przy takich uszkodzeniach to chyba nie jechał tylko zapier..lał

  • Anonim (1Yxi5), 2015-09-06 18:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    modus z anticy????

  • Anonim (ANui00), 2015-09-06 18:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    cos mi sie nie zgadza, jezeli auto jechal od strony komendy to jakim cudem po wpadnieciu w poslizg znalazlo sie na pasie przeciwnym? bardziej powinno uderzyc w ogrodzenie / mur stadionu po wypadnieciu z luku

    niech mi to ktos objasni

  • Anonim (AE4hAN), 2015-09-06 19:18 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ANui00) napisał(a):

    cos mi sie nie zgadza, jezeli auto jechal od strony komendy to jakim cudem po wpadnieciu w poslizg znalazlo sie na pasie przeciwnym? bardziej powinno uderzyc w ogrodzenie / mur stadionu po wypadnieciu z luku

    niech mi to ktos objasni

    sądzę że tył poszedł na prawo , zrobił kontrę , potem chciał wyrównac ale druga kontra była za mocna i poszedł na lewo. Ale jest też mozliwosć że tył odbiło od krawęznika.Tak to sobie wyobrazam.

  • Anonim (AEryBG), 2015-09-06 19:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No i dwa piękne autka skasowane...

  • Anonim (AjWoVh), 2015-09-06 19:55 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ANui00) napisał(a):

    cos mi sie nie zgadza, jezeli auto jechal od strony komendy to jakim cudem po wpadnieciu w poslizg znalazlo sie na pasie przeciwnym? bardziej powinno uderzyc w ogrodzenie / mur stadionu po wypadnieciu z luku

    niech mi to ktos objasni

    wyjaśniam : Prawdopodobnie mamy do czynienia z nadsterownością. Jest to tendencja samochodu do zacieśniania łuku zakrętu. W momencie gdy samochód zacznie skręcać tak jak w tym przypadku w lewo, jego przód wchodzi w zakręt mocniej niż tył. Tył zaczyna wyprzedzać przód samochodu powodując obrót auta wokół własnej osi i spychając samochód do rowu po tej stronie drogi, w którą skręca auto.

  • Anonim (AEr0Ap), 2015-09-06 20:20 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ANui00) napisał(a):

    cos mi sie nie zgadza, jezeli auto jechal od strony komendy to jakim cudem po wpadnieciu w poslizg znalazlo sie na pasie przeciwnym? bardziej powinno uderzyc w ogrodzenie / mur stadionu po wypadnieciu z luku

    niech mi to ktos objasni

    Widać nigdy nie wpadłeś w poślizg. Jedź jak ja na tor i zmus auto do poślizgu- różnie może polecieć auto.

  • Reklama

  • Anonim (AHcdoU), 2015-09-06 21:53 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (AjWoVh) napisał(a):

    wyjaśniam : Prawdopodobnie mamy do czynienia z nadsterownością. Jest to tendencja samochodu do zacieśniania łuku zakrętu. W momencie gdy samochód zacznie skręcać tak jak w tym przypadku w lewo, jego przód wchodzi w zakręt mocniej niż tył. Tył zaczyna wyprzedzać przód samochodu powodując obrót auta wokół własnej osi i spychając samochód do rowu po tej stronie drogi, w którą skręca auto.

    wydaje mnie się,że nadsterowne samochody mają napęd na tylną oś. opel i renault to raczej mają napęd na przód i są podsterowne. ale co ja tam wiem

  • Anonim (AHcdoU), 2015-09-06 21:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    światła!! trzeba tam światła zainstalować !!!!!!!!!

  • Anonim (ejpELd), 2015-09-06 23:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przednionapędowy samochód też może być nadsterowny - wystarczy odjęcie "gazu" w zakręcie co powoduje dociązenie przednich kół - przód lepiej skręca ale efektem ubocznym może być wyrzucenie tyłu na zewnątrz zakrętu.

  • Anonim (AEr0Ep), 2015-09-07 00:05 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (AHcdoU) napisał(a):

    światła!! trzeba tam światła zainstalować !!!!!!!!!

    Tylko rondo z lewoskrętem.

  • Anonim (AE7Zo4), 2015-09-07 04:28 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ludzie po tym co tu piszecie boje się jeździć po drogach. Wiedza kierowców o pod i nad sterowniki jest bliska zeru. Przedmówca chcący zabłysnąć ze auto powinno wypaść na drugą stronę to wogle niech dobrowolnie odda uprawnienia jeśli je posiada. Zastanówcie się ludzie nad szkołami doskonalenia jazdy idzie zima będzie slisko a jak nie wiesz jak się auto zachowuje na drodze to jak.masz sobie poradzić nie kończąc na innym aucie albo drzewie. Prowadzenie auta to nie tylko wymiana felgi na trzy razy za szeroką tak jak np wczoraj widziany mercedes c z felgami jak w porsche co swoją drogą zmienia zachowanie auta na drodze o 100 % niestety na gorsze.

  • Anonim (ANuP2c), 2015-09-07 07:27 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie umieją jezdzic i basta !

  • Anonim (A81Xf9), 2015-09-07 07:43 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jak mają umieć jak podstaw fizyki nie znają. Zaraz jakiś mondrala napisze co ma fizyka do jazdy wiec wyprzedzać ma i to od fizyki zależy czy auto w rowie leży. Jeden z drugim pouczyć się najpierw powinien pooglądać programów edukacyjnych co z autem się dzieje jak za szybko w zakret albo zimowki latem się ma i odwrotnie później na kurs i dopiero prawko robić. Fizyki nie odszukasz i tyle.

  • Anonim (ANuP2c), 2015-09-07 08:19 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wystarczy jechac 50km/h i patrzec na znaki.Mam na myśli miejsce zdarzenia. Co zaś do fizyki to widocznie obydwaj kierowcy nie uważali na lekcjach.

  • 1
  • 2

Reklama