Carrefour przeprasza za przeterminowane parówki

Carrefour przeprasza za przeterminowane parówki
fot. Czytelniczka O sprawie poinformowała nas Czytelniczka, która kupiła przeterminowany towar. Biuro prasowe sieci tłumaczy, że mogło to nastąpić „w wyniku przeoczenia pracownika”.
istotne.pl carrefour, czytelnik

O nagłośnienie sprawy poprosiła nasza Czytelniczka. W mailu do redakcji napisała: „23 stycznia robiłam zakupy w bolesławieckim Carrefourze. Kupiłam trochę rzeczy i miedzy innymi parówki […]. Jakie było moje zdziwienie, gdy rano chciałam sobie je zjeść na śniadanie i zobaczyłam, że są przeterminowane. Okazało się, że na parówkach widnieje data ważności 21-01-2013!! (czyli kupiłam je, a były już 2 dni po terminie). Czuję się oszukana przez sklep, ponieważ nie leżały one na półce z żywnością mającą krótki termin ważności – w ogólne nie powinno ich tam być. Są po prostu przeterminowane”.

I dodała: „Wiem, że sprawa jest błaha, ale myślę, że warto ją przybliżyć innym czytelnikom, aby sprawdzali etykiety przed zakupem i nie dali się nabrać tak jak ja!”

fot. Czytelniczka
fot. Czytelniczka
fot. Czytelniczka

Oto komentarz biura prasowego sieci:

W nawiązaniu do zadanego pytania uprzejmie informujemy, że w dniu 21 stycznia 2013 roku w hipermarkecie Carrefour w Bolesławcu była prowadzona sprzedaż produktów po obniżonej cenie z krótkim terminem przydatności do spożycia. Parówki umieszczone na zdjęciu pochodziły ze wspomnianej strefy art. przecenionych.

Przeniesienie opakowania parówek z krótkim terminem ważności na obszar wyznaczony dla produktów nieprzecenionych (z dłuższym terminem ważności) mogło nastąpić w wyniku przeoczenia pracownika lub z powodu niepoprawnego odłożenia produktu przez klienta hipermarketu. Bez względu na powód, z jakiego przeterminowany produkt znalazł na sklepowej półce, chcielibyśmy bardzo przeprosić klientkę, która zakupiła przeterminowany produkt.

Jednocześnie pragniemy podkreślić, że Carrefour, jako sieć handlowa, przykłada bardzo dużą wagę do kontroli terminów i staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji. Jednak ze względu na bardzo dużą rotację towarów i ilość referencji w asortymencie takie sytuacje mogą się zdarzyć. W takich przypadkach oczywiście zwracamy klientowi pieniądze za zakupione towary. Jednocześnie zapewniamy, że każdy klient, który zgłosi się z zakupionym u nas towarem przeterminowanym, może liczyć na nasze przeprosiny i oczywiście zwrot gotówki.

(informacja: ii)