Bezpłatne badania dentystyczne w Bolesławcu

Bezpłatne badania dentystyczne w Bolesławcu
fot. freeimages.com (copo) Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni.
istotne.pl akcja, dentysta, biedronka

Od 16 czerwca br. trwa akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzają ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad przedsięwzięciem objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne: „Dental Tribune International”, „Nowy Gabinet Stomatologiczny”, „Stomatologia”.

W dniach 15-21 lipca Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo dolnośląskie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9:00-19:00 według następującego harmonogramu:

  • 15 lipca – Jelenia Góra, ul. Wrocławska
  • 16 lipca – Mirsk, ul. Sikorskiego
  • 17 lipca – Lwówek Śląski, ul. Oświęcimska 480
  • 18 lipca – Gryfów Śląski, ul. Kolejowa
  • 19 lipca – Bolesławiec, ul. Wróblewskiego
  • 20 lipca – Zgorzelec, ul. Armii Krajowej 30
  • 21 lipca – Bogatynia, ul. II Armii Wojska Polskiego 10.

Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to niejedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać, ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl.

(informacja: Alicja Wójcik-Gołębiowska z United PR/ii)