Media Expert

  • ech... (ekhHgK), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Obsługa sklepu , porażka . Obsługiwało nas w sumie 3 osoby . Każda z tych osób mówi co innego dotyczącego zakupu , rat , zamówienia itp. Na siłę , wręcz nachalnie wciska się dodatkowe ubezpieczenie na 5 lat . Pani na kasie czyni cuda , byśmy tylko się zgodzili na zaproponowane warunki . Oblicza podlicza , cuda ! Gdy już doszliśmy do kompromisu , idziemy na stanowisko , gdzie osoba z obsługi danego stanowiska robi zamówienie i wyznacza termin . Okazuje się , że termin się przesuwa , oddala i wygląda to troszeczkę inaczej jak w pierwotnej rozmowie . Ręce opadają ! Zrezygnowaliśmy i udaliśmy się do konkurencji . 10 minut , zakup zrobiony i po sprawie . Co do przedłużenia gwarancji , tak czy nie . I na tym koniec !

  • anonim (ALxJHg), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja kupuję przez internet z odbiorem w sklepie, także nie mam zdania o obsłudze, natomiast jeśli chodzi o przedłużenie ubezpieczenia, to potwierdzam nachalność wręcz, w tym temacie

  • anonim (A8svED), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    "kupuję przez internet z odbiorem w sklepie"

    Jest to dobre rozwiazanie, gdyz towar można oddać do 10 dni od zakupu.

  • anonim (AN0WOR), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Media expert w Bolesławcu to dno.Cała obsługa chyba z łapanki Nie dość że się nie znają , to jeszcze próbują ciemnotę wciskać . Na końcu żadnej odpowiedzialności za swoje słowa( "ojej , naprawdę nie dostała pani zwrotu 200zł . No cóż może to nie ten model") Żenada.

  • Boom (dzg2ZZ), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ktoś się nie zna, to z reguły widać. Dobry sprzedawać to wykorzysta, takie czasy taki świat

  • anonim (AHd1W7), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Też kupuję przez internet z odbiorem w sklepie. Jeśli też tak robicie, po odebraniu towaru, zawsze przypomnijcie osobie wydającej towar, żeby zamknęła zlecenie. Kiedyś po odebraniu sprzętu jeszcze przez ponad tydzień byłam molestowana smsami, że mój towar czeka na mnie w sklepie.

  • ZK Polska (ALxJja), 3 tygodnie temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Są sposoby na to. Gdy proponują wam ubezpieczenie wy zaproponujcie im rabat za wzięcie ubezpieczenia. Po wzięciu ubezpieczenia możecie z niego zrezygnować a rabatu już nie da się cofnąć jak ubezpieczenia.
    Po drugie towarzystwa ubezpieczeniowe oferują w ubezpieczeniu na dom/mieszkanie opcje ubezpieczenia sprzętu domowego więc jaki jest sens brania ubezpieczenia na jedną rzecz jak możecie dopłacić do ubezpieczenia na dom/mieszkanie i mieć ubezpieczone wszystko?