materiał promocyjny

Wskazówki dotyczące zakupów spożywczych online już teraz

Frisko baner
fot. frisco.pl W związku z nowymi wytycznymi dotyczącymi koronawirusa i zdrowia publicznego, aby pozostać w domu, coraz więcej z nas zamawia artykuły spożywcze online lub za pośrednictwem aplikacji, zamiast wychodzić do sklepu. Nie tylko aplikacje spożywcze online osiągają rekordową liczbę pobrań, ale wiele z nich zatrudnia również kupujących.
istotne.pl 86 żywność, sklep, zakupy

Reklama

Wiele dużych sklepów spożywczych, takich jak Walmart i Kroger, oferuje własne usługi zakupów spożywczych online. Tak samo robi Whole Foods, poprzez zamówienia Amazon Fresh. A potem są Instacart i Shipt (jeśli jesteś nowy w frisco.pl, możesz zarejestrować się tutaj), które wysyłają kupujących do sklepu, aby przynieść artykuły spożywcze do twoich drzwi.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, składanie zamówień online w tej chwili może być łatwiejsze niż powiedziane. Jeśli próbujesz złożyć zamówienie na artykuły spożywcze i nie ma dostępnych okien dostawy, prawdopodobnie oznacza to, że w harmonogramie nie ma wystarczającej liczby kupujących. Chociaż nie możemy rozwiązać tego problemu, istnieje sposób, w jaki możesz pomóc przy składaniu zamówienia: bądź miły dla swojego kupującego! Jak powiedział jeden z kupujących Shipt, z którym rozmawialiśmy: „Bądź miły. Odpowiadaj na nasze wiadomości. Hojnie dawaj napiwki”. Ponieważ w końcu są tam, więc możesz zostać w domu, zachować bezpieczeństwo i – miejmy nadzieję – pozostać zdrowym. Jeśli robisz zakupy spożywcze, oto 10 wskazówek, jak zachować bezpieczeństwo.

A więc, powiedziawszy to, oto nasze 7 najważniejszych wskazówek, jak najlepiej wykorzystać doświadczenie w zamawianiu artykułów spożywczych — dla siebie, klienta, a także dla kupującego.

Zamów wcześniej

Zamówienia są realizowane na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, więc im wcześniej złożysz zamówienie, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie ono przypisane do kupującego. Wiele aplikacji i sklepów umożliwia złożenie zamówienia z 24-godzinnym wyprzedzeniem. „To powiedziawszy, jest tylko określona liczba kupujących i nie możemy zrobić 5672 zamówień o 9 lub 10 rano” – mówi Aly, kupująca Shipt. Niektóre czasy oczekiwania są teraz dłuższe dla Instacart i Amazon Fresh, ale sprawdzaj ponownie, aby sprawdzić, czy możesz znaleźć czas dostawy.

Dowiedz się, jak działa Twój sklep lub aplikacja.

Na przykład korzystanie z Target.com nie oznacza, że ​​masz gwarantowane przedmioty lub że są one zarezerwowane dla Ciebie. „Nadal kupujemy je tak, jak zwykłe zamówienia Shipt, ale trudniej jest dodawać przedmioty (a czasem niemożliwe) do zamówień Target.com, gdy już rozpoczniemy zakupy. Posiadanie konta Shipt pozwoli ci jednak łatwiej dodawać przedmioty, które pierwotnie zapomniałem” – mówi Aly. W przypadku Whole Foods (Amazon) „Pracownicy Whole Foods faktycznie robią zakupy” — mówi Brett, który dostarcza produkty dla Amazon Flex. „Kierowcy przyjeżdżają, skanują, chwytają już zapakowane artykuły spożywcze i dostarczają je” — wyjaśnia.

Wybierz preferowane zamienniki

Każdy punkt prowadzi zastępstwa nieco inaczej, ale każdy punkt ma więcej niż jedną opcję obsługi zastępstw. „Pomóż kupującemu uzyskać to, czego potrzebujesz, wstępnie wybierając opcje wymiany wszystkiego na liście” — mówi Instacart. W aplikacji Shipt możesz zostawić notatki dla każdego elementu („Śmiało i powiedz nam, jaką markę bekonu naprawdę chciałbyś mieć”, mówi Aly) lub zmienić swoją substytucję na „zastosuj najlepszą ocenę”. Whole Foods pozwala całkowicie zrezygnować z zamienników. Ale większość punktów sprzedaży łączy Cię na żywo z kupującym, gdy ten przygotowuje Twoje zamówienie. Co prowadzi nas do…

Miej telefon pod ręką.

I pamiętaj, aby zwrócić na to uwagę, zanim rozpocznie się okno dostawy. „Rozpoczynamy zakupy Twojego zamówienia przed terminem dostawy” — mówi Aly. „Im szybciej nam odpowiesz, jeśli wyślemy Ci SMS-a, tym więcej dostaniesz od nas punktów brownie. Oznacza to również, że szybciej dostaniesz jedzenie, a my możemy narazić się na mniej zarazków w sklepie lub znokautować więcej Zamówienia." Jeśli więc otrzymasz wiadomość wprowadzającą od kupującego, prześlij mu odpowiedź, aby wiedział, że tam jesteś i jest gotowy na wszelkie pytania.

Poznaj swojego klienta

Zbuduj z nimi relację, jeśli możesz. Wysyłaj emotikony i gify za pomocą wiadomości tekstowej. Każdy kupujący, z którym rozmawialiśmy, powiedział, że stara się pozyskać stałych klientów. „Jest to praca skoncentrowana na obsłudze klienta. Uwielbiam tę pracę, ponieważ pracuję z klientami jeden na jeden. Staram się budować relacje z klientem poprzez przyjazne SMS-y i zapamiętywanie pewnych rzeczy na ich temat, więc kiedy dostarczam, jest to bardziej osobiste ”, mówi Christine, klientka firmy Shipt. Jak możesz zwiększyć szanse na bycie stałym klientem swojego ulubionego klienta? „Zostaw nam dobrą ocenę, a [w Shipt] najpierw otrzymamy Twoje zamówienie” — mówi Katelynn, kolejna klientka Shipt. Dodaje: „Sugeruję również zamawianie o tej samej porze co tydzień, ponieważ będzie bardziej prawdopodobne, że będziemy przestrzegać harmonogramu”. Kolejna zaleta bycia bardziej niż transakcyjnym: kupujący mają wewnętrzny wgląd w to, kto co i kiedy sprzedaje, i lubią dzielić się swoją wiedzą.              

Zamów przed wyczerpaniem

Biorąc pod uwagę, jak wiele zmienia się każdego dnia, nie czekaj z zamówieniem mleka do ostatniego łyka. Zamiast tego złóż zamówienie na kilka dni przed końcem. Proszę odnieść się do numerów 1,6 i 8, aby dowiedzieć się „dlaczego”. A także, używając słów Benjamina Franklina: „Nie przygotowując się, przygotowujesz się na porażkę”.

Reklama