Mundurowi, w tym żołnierze US Army, rywalizowali w turnieju piłki nożnej. Wiemy, kto wygrał. Nasi na podium

Drużyna US Army
fot. KPP Bolesławiec Za nami I Turniej Piłki Nożnej organizowany przez IPA Region Bolesławiec pod Honorowym Patronatem Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu.
istotne.pl 183 policja, straż pożarna, piłka nożna, us army

Reklama

Sportowa rywalizacja rozpoczęła się jednocześnie na dwóch boiskach. 10 zespołów walczyło o wyjście z grupy.

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu o wydarzeniu: – Kiedy ruszyły kluczowe rozgrywki, pogoda utrudniła zadanie piłkarzom. Pomimo deszczu mecze finałowe odbyły się z ogromnym zaangażowaniem i walką o każdego gola.

Ostatecznie w finale zwyciężyła drużyna z Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. Drugie miejsce zajęła drużyna z Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu. Trzecią lokatę wywalczyli mundurowi z Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim.

Bolesławiecka KPP:

Wygrane drużyny otrzymały nagrody, które wręczył Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu podinsp. Tomasz Jagielski wspólnie z Zastępcą Wójta Gminy Bolesławiec Romanem Jaworskim oraz przewodniczącym IPA Region Bolesławiec kom. Tomaszem Kazimierczukiem.

Wyróżnienia trafiły również do najlepszego bramkarza, którym był zawodnik z KMP Wrocław. Najlepszym piłkarzem turnieju został wybrany żołnierz z US Army, a najlepszym strzelcem okazał się przedstawiciel gospodarzy.

Wszystkim drużynom bardzo dziękujemy za przyjęcie zaproszenia i przyjazd na teren powiatu bolesławieckiego.

W turnieju zagrali:

  • US Army,
  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu,
  • Policja Lwówek,
  • Policja Polkowice,
  • Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu,
  • Komenda Powiatowa Policji w Głogowie,
  • Wrocławska Policja,
  • IPA Region Jelenia Góra/Złotoryja,
  • IPA Region Bolesławiec,
  • Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu.

Bolesławieccy mundurowi: – DZIĘKUJEMY za wsparcie i pomoc w organizacji Wójtowi Gmina Bolesławiec oraz Gminnemu Ośrodkowi Kultury i Sportu w Bolesławcu zs. w Kruszynie.

Reklama