Komenda Główna Policji: – Zmiana modelu funkcjonowania Polskiej Policji mająca na celu faktyczne uspołecznienie jej działań, w tym również przywrócenie jej wiarygodności i skuteczności, jest działaniem długofalowym, wymagającym podejmowania również działań niestandardowych, a do takich zaliczyć bezsprzecznie należy współpracę z Telewizją Puls, która jest również partnerem akcji społecznej #ZnamTeNumery. Obie akcje bezpośrednio powiązane są z flagowymi serialami stacji pt. „Dzielnica strachu”, „Lombard. Życie pod zastaw”, w których scenariusze i scenografię wkomponowano elementy istotne z punktu widzenia efektywnej realizacji zadań Policji, a w wybranych wątkach występują prawdziwi policjanci.
I dodaje:
Zapraszamy do udziału w konkursie #DzielnicaBEZstrachu i wskazanie swojego ulubionego dzielnicowego.
Wejdź i głosuj na stronie internetowej #DzielnicaBEZstrachu#DzielnicaBEZstrachu.