Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom Klientów uruchomiło nowy system obsługi zgłoszeń na numer alarmowy 994.
Wdrażając system obsługi zgłoszeń na nr alarmowy 994 Spółka zyskała nowoczesne narzędzie do komunikacji z Klientami, natomiast Klienci uzyskali możliwość szybkiego pozyskania informacji o utrudnieniach na sieci wodno-kanalizacyjnej oraz łatwego dokonywania zgłoszeń.
Nowy system obsługi zgłoszeń jest dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Umożliwia obsługę kilkunastu połączeń telefonicznych jednocześnie. Dzwoniący ma możliwość łatwego uzyskania informacji głosowej o trwających awariach lub pracach planowanych na sieci wodno-kanalizacyjnej po wyborze rejonu, w którym mieszka.
Istnieje również możliwość nagrania wiadomości głosowej lub połączenia się z dyspozytorem. Zgłaszający są na bieżąco informowani poprzez wiadomości SMS o etapach realizacji ich zgłoszenia.
Na stronie internetowej Spółki pwik.boleslawiec.pl za pomocą formularza, znajdującego się pod przyciskiem „Zgłoś awarię 994”, można również dokonać zgłoszenia.
Wszystkie zgłoszenia są obsługiwane przez Centralną dyspozytornię PWiK, gdzie na bieżąco monitoruje się etapy realizacji poszczególnych zgłoszeń.