Policja: 23 interwencje w sylwestra

Dyskusja dla wiadomości: Policja: 23 interwencje w sylwestra.


  • Johny (Aree36), 2010-01-04 14:46 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Od tego sa i niech sobie interweniuja.

  • Lord (ALaInj), 2010-01-04 19:05 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Od tego oni są, od tego są, od tego są oni!

  • Wepo (AN0mU0), 2010-01-04 19:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A przy każdej interwencji kasa idzie... na mandaty!

  • Czuję się bezpiecznie w tym kraj (AtPyf0), 2010-01-04 20:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Cały rok tak powinno być ale... wiecie, rozumiecie nie ma funduszy itd, itp.

  • Johny (Aree36), 2010-01-05 16:20 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie przy każdej interwencji nie przy każdej...

  • Wepo (ANGgYL), 2010-01-05 17:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jeśli w grę wchodzą trunki typu Johny Walker to w większości...

  • Albert (ej75DO), 2010-01-06 23:22 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bylem na swieta w Nowogrodzcu u tesciów. Tamtejsza policja w wigilijny wieczor okolo godziny 22 jezdzila oznakowanym oplem astra. Bez kierunkowskazów bez pasów! Widzilem jak na stopie nie zatrzymali sie pojechali prosto w centrum miasteczka. Wykroczen tyle popelnili, ze nam obywatelom dali by z 1000zl mandatu i 15 punktów karnych. Rozumiem pojazd uprzywilejowany ale, az takie wykroczenia popelniac? Powinni byc przykladem dla spoleczenstwa. A nie zachowywac sie jak Tygrysy Europy! A jak by dziecko na pasach przechodzilo a oni nie zatrzymali sie na stopie. Do tragedi Łaatwo moze dojsc ale poniesc konsekwencje to juz inna droga! Nasza Policja w Boleslawcu jest bardzo uprzejma sumiennie wykonuja swoja prace a tamci wystarczy popatrzec! Malo tesciowa moja mówila ze kierowca radiowozu o ktorym mowa pracowal w ochronie Biedronki w N-c. Dostal sie na Policjanta. Dobrze Policja mlodych sumiennych Policjantów potrzebuje ale niech patrzy, ze nie sa jedynymi uczestnikami ruchu drogowego. Pozdrawiam!

  • Rysiu novak (AN0WwV), 2010-01-07 05:06 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A co to ma do żeczy gdzie ktoś kiedyś pracował, a traz pracuje? Ochroniarz z "Biedronki"nie może zostać policjantem? Ważne aby sumiennie wykonywał nadane mu obowiązki. A co do Opla to nieźle musiał przedmówca popić w dzień wigili bo to auto nie jest oznakowane i nigdy nie było, może teściowa zapomniała założyć okulary albo miała pod wpływem alkoholu lub innej chemii omamy wzrokowe? Więc poco robić zatwardzenie i zaczynać temat jeżeli podaje się 100% błędnych informacji.

  • Ryba (AkE9l9), 2010-01-07 08:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rysiu co do pierwszej części wypowiedzi zgadzam się z Tobą. A jeśli chodzi o oznakowanego Opla to niestety muszę stwierdzić, że się mylisz gdyż od około pół roku Nowogrodziec jest w posiadaniu oznakowanej Astry, którą odziedziczył po bolesławieckich dzielnicowych. Pozdrawiam.

  • Albert (d9VoZ3), 2010-01-07 08:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do Rysiu Novak! Mam nadcisnienie i problemy z sercem wiec alkocholu pic nie moge. A tesciowa jest Radna Miasta Boleslawiec. Rysiu a moze to Ty byles tym Policjantem kierowca z tego co wiem choc nie chcialem wymieniac imienia to głowny bochater naszej dyskusi ma Rysiek na imie! A Wiec przyznasz sie?

  • Despero (AN0rM4), 2010-01-07 10:53 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ryśki polecam Wam ciekawą lekturę, kodeks ruchu drogowego się zwie a w szczególności kto jest i kiedy zwolniony z "używania" pasów bezpieczeństwa oraz co to jest pojazd uprzywilejowany :) A co do poprzedniej pracy tego policjanta co to ma do znaczenia gdzie pracował wcześniej? Żal wam dupę ściska że was oblali na testach ;p. A w jednym się zgadzam znak B-20 obowiązuje każdego do zatrzymania [policjantów też] ( szczególnie w Zebrzydowej na przejeździe panowie z KP Nowogrodziec :) Oczywiście nie mówię o jeździe na bulajach... pozdro.

  • Rysiu novak (AN0WwV), 2010-01-07 16:01 Cytuj Zgłoś nadużycie

    I znów mamy do czynienia z tzw. "sianiem plot" i fałszywej propagandy owszem w Nowogrodźcu jest auto Opel Astra lecz nie oznakowany. Że jest to auto policyjne, wie tylko ten kto zapamiętał nr. Rejestracyjny bądź też rozpoznaje twarze, w nim siedzących, z którymi miał być może nie miłe doświadczenie. Auto w posiadaniu władzy napewno nie jest od pół roku lecz sporo czasu wiecej. A co do imienia, nie jednemu psu na imię Burek, wiem dokładnie jak ten człowiek, z tej dyskusji, ma na imię. Nie czepiajmy się szczegółów, a cytat o dziecku iście z PRL-owskiego filmu, bo kto o godzinie 22-giej wypuszcza dziecko na droge? A nawet jeśli to samochód posiada jeszcze hamulce. Reasumując, jeśli tak to zachowanie w/w policjanta, drażniło obywatela i jego teściową należało zgłosić swe obiekcje przełożonemu tego funkcjonariusza, przedstawic dowody. W tych czasach oto nie trudno, nagrać film, zrobić zdjęcia itp. itd.... A tak na koniec, ciekawy jestem, czy aby napewno sami tak sumiennie i dokładnie wypełniamy swoje obowiązki np. W pracy, czy organach administracji samorządowej i nie tylko.

  • Ryba (ANGghq), 2010-01-07 19:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rysiu N. W Nowogrodźcu policjanci są w posiadaniu nie jednego samochodu osobowego marki Opel Astra. Od pół roku tak jak powiedziałem wcześniej jest również Astra oznakowana. Jeśli twierdzisz inaczej zapraszam na Komisariat zademonstruję Ci.

  • Albert (ej7zh7), 2010-01-07 20:02 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rysiu Novak. Skoro znasz naszego bochatera to mozna sie domyslac, ze juz byly na niego wnioski tzn: Skargi moze jest wysportowany ale prawda jest taka, iz popelnia bledy podczas jazdy autem... Druga sprawa! W dzisiejszych czasach wszytsko jest mozliwe nawet dziecko przebiegajace przez jezdnie o godzinie 22 bez rodzicow badz z nimi. Nasz kraj nie posiada godziny Policyjnej. A z fotografowaniem masz 100%racji. Mozna nagrywac i dac np: Boleslawiec.org, Expres Boleslawiecki i napewno nasza komercyjna telewizja TVN 24 zaineresowala by sie nagraniem jak by bylo dobre nagranie. A panowie jezdzacy Oplem Astra Bily kolor to sa powazni Ludzie szacunek dla nich! :) sobiscie nie mam nic do mundorowych ale czemu w Boleslawcu Policja pozartuje usmiechnie sie az leska w oku kreci sie tacy mili sa bardzo wyrozumiali! Ale pomijajac tego Policjanta wykroczenia ktore popelnil. Zdarza sie! Osobiscie slyszalem rozne zdania na temat naszego kolegi od naszych kolegów! Miejmy nadzieje ze bedzie przestrzegal przepisów!