Odbudowa linii kolejowej droższa o ponad 50 mln zł. Pociągi pasażerskie? Raczej tylko turystyczne

Dyskusja dla wiadomości: Odbudowa linii kolejowej droższa o ponad 50 mln zł. Pociągi pasażerskie? Raczej tylko turystyczne.


  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bardzo duży błąd , można się dogadać z lubuskim i wydłużyć bieg do Z.G.bo za Ch ...tam nie ma się czym dostać . A szkoda region też turystów ma chętnych w nasze strony. Wiem co mówię ale polityka to polityka .

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    No i "kicha" ! A taki był szum , nawet ktoś nakręcił o tej trasie film . A tu taki zawód .

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    No a nie pisałem wcześniej że nie będzie ruchu pasażerskiego? Likwidacja niektórych stacji i przystanków sama już przez siebie. Ruch turystyczny...... zapomnijcie... Teren jest zbyt zmilitaryzowany i zbyt otwarty na to co tam będzie,

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pasażerskie nie mogą kursować,bo co pół godziny na zachód jedzenie Kosiński, na wschód wraca Janusz.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    A mi się wydaje że obiekt militarny to mistyfikacja w tym przypadku.
    Nie mamy połączenia kolejowego południowej Polski z Berlinem, ani nawet elektryfikacji zunifikowanej z Niemiecką (inne parametry).
    Gdzieś tam biegnie stara linia kolejowa od Żar do Forst i to się połączy i będą towarowe latały.
    A jak towarowe będą latały to ruch pasażerski się ograniczy przez Bolesławiec.
    Pamiętajmy że od nas tylko spalinowe jeżdżą do Niemiec bo elektryczne są niekompatybilne z ich infrastrukturą.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie
    Jimi (qnPpx) napisał(a):

    A mi się wydaje że obiekt militarny to mistyfikacja w tym przypadku.
    Nie mamy połączenia kolejowego południowej Polski z Berlinem, ani nawet elektryfikacji zunifikowanej z Niemiecką (inne parametry).
    Gdzieś tam biegnie stara linia kolejowa od Żar do Forst i to się połączy i będą towarowe latały.
    A jak towarowe będą latały to ruch pasażerski się ograniczy przez Bolesławiec.
    Pamiętajmy że od nas tylko spalinowe jeżdżą do Niemiec bo elektryczne są niekompatybilne z ich infrastrukturą.

    Pokaż cytat

    A mi się wydaję że gadasz głupoty. Żadna" unifikacja ". Nie ma to nic do rzeczy w przypadku lk283 . Do Do Forst jeżdżą pociągi KD z Legnicy i Wrocławia. Wystarczy spojrzeć w rozkład i w ogóle sprawdzić wcześniej coś zanim się napiszę czy powie bo można wprowadzić w błąd innych. Z południowej Polski są połączenia kolejowe do Berlina przez Legnicę Zieloną Górę. Są połączenia z Przemyśla czy Krakowa. Od połowy grudnia będą połączenia z Krakowa i Przemyśla również do Lipska przez Bolesławiec.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    TEN NEWS NIE POWINIEN DZIWIC NATURALNA RZECZ W TYM KRAJU

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    Powinno być kilka połączeń do Zielonej Góry. Wojskowe transporty nie będą jeździły codziennie.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (euI04h) napisał(a):

    Powinno być kilka połączeń do Zielonej Góry. Wojskowe transporty nie będą jeździły codziennie.

    Pokaż cytat

    Zgadzam się. Przydałoby się bezpośrednio połączenie. Puki co można jeździć z przesiadką w Węglincu i do Zielonej i do Żar. Można jeszcze przez Legnicę. A z przesiadką w Lubaniu można dojechać do Jeleniej i Świeradowa. Na południe województwa puki co tylko tak . Niestety słabo z połączeniami bezpośrednimi po za Legnicą i Wrocławiem to trochę do Zgorzelca i trochę do Lubania. Sporo korzystam z kolei i dużo daje Legnica bo nie trzeba jechać aż do Wrocławia żeby się przesiąść a z Legnicy jest dużo połączeń w różnych kierunkach np Lubin Głogów Zielona Nowa Sól Świdnica Kłodzko Kudowa Polanica i dalekobieżne do Katowic Krakowa Przemyśla Kielc Lublina Szczecina i nad morze do Świnoujścia i Międzyzdroi . A jeszcze Berlin i Frankfurt nad Odrą. U nas niestety takie połączenia są w sferze marzeń. Ale często korzystam z przesiadek w Legnicy i można faktycznie dostać się w wiele miejsc.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (vk2l6) napisał(a):

    Zgadzam się. Przydałoby się bezpośrednio połączenie. Puki co można jeździć z przesiadką w Węglincu i do Zielonej i do Żar. Można jeszcze przez Legnicę. A z przesiadką w Lubaniu można dojechać do Jeleniej i Świeradowa. Na południe województwa puki co tylko tak . Niestety słabo z połączeniami bezpośrednimi po za Legnicą i Wrocławiem to trochę do Zgorzelca i trochę do Lubania. Sporo korzystam z kolei i dużo daje Legnica bo nie trzeba jechać aż do Wrocławia żeby się przesiąść a z Legnicy jest dużo połączeń w różnych kierunkach np Lubin Głogów Zielona Nowa Sól Świdnica Kłodzko Kudowa Polanica i dalekobieżne do Katowic Krakowa Przemyśla Kielc Lublina Szczecina i nad morze do Świnoujścia i Międzyzdroi . A jeszcze Berlin i Frankfurt nad Odrą. U nas niestety takie połączenia są w sferze marzeń. Ale często korzystam z przesiadek w Legnicy i można faktycznie dostać się w wiele miejsc.

    Pokaż cytat

    A PKS pszecierz mamy na dolnym slasku najwieksze center pszesiadkowe wybudowane dzieki Naj -jasnijszemu

  • Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (vkJvt) napisał(a):

    A mi się wydaję że gadasz głupoty. Żadna" unifikacja ". Nie ma to nic do rzeczy w przypadku lk283 . Do Do Forst jeżdżą pociągi KD z Legnicy i Wrocławia. Wystarczy spojrzeć w rozkład i w ogóle sprawdzić wcześniej coś zanim się napiszę czy powie bo można wprowadzić w błąd innych. Z południowej Polski są połączenia kolejowe do Berlina przez Legnicę Zieloną Górę. Są połączenia z Przemyśla czy Krakowa. Od połowy grudnia będą połączenia z Krakowa i Przemyśla również do Lipska przez Bolesławiec.

    Pokaż cytat

    A widziałeś tą linię kolejową do Forst?
    Jak nie widziałeś to masz zdjęcia w Google :)
    To że twój KD jeździ do granicy to nie znaczy że jeździ do Berlina pociąg towarowy.
    Pojedź i zobacz stacje i stan torowiska w Modłej, dworzec w Żarach i Żaganiu no i pokaż jeszcze tą infrastrukturę elektryczną której nie ma.
    Bajdurzenie o połączeniu jednostek wojskowych w regionie gdzie nawet rampy u nas nie ma aby ten sprzęt załadować na wagony to urojenie.
    No chyba że żołnierze na stację teraz z jednostki będą chodzić aby na poligon dojechać.
    Pociąg towarowy potrzebuje zdrowego torowiska a takie do Zebrzydowej jest, aby z Ukrainy towar dojechał.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    To jest czysta głupota że nie będą mogły kursować pociągi pasażerskie , przecież transporty wojskowe niebeda kursować całymi dniami , to chyba logiczne .

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    450mln w błoto !!! Miało być między innymi dla ludzi !!! PRIORYTET !! To się źle skończy w przyszłości !!!

  • Cytuj Zgłoś nadużycie
    Jimi (qnPpx) napisał(a):

    A widziałeś tą linię kolejową do Forst?
    Jak nie widziałeś to masz zdjęcia w Google :)
    To że twój KD jeździ do granicy to nie znaczy że jeździ do Berlina pociąg towarowy.
    Pojedź i zobacz stacje i stan torowiska w Modłej, dworzec w Żarach i Żaganiu no i pokaż jeszcze tą infrastrukturę elektryczną której nie ma.
    Bajdurzenie o połączeniu jednostek wojskowych w regionie gdzie nawet rampy u nas nie ma aby ten sprzęt załadować na wagony to urojenie.
    No chyba że żołnierze na stację teraz z jednostki będą chodzić aby na poligon dojechać.
    Pociąg towarowy potrzebuje zdrowego torowiska a takie do Zebrzydowej jest, aby z Ukrainy towar dojechał.

    Pokaż cytat

    W dalszym ciągu opowiadasz głupoty. Nie twierdzę że do Forst jest trakcją elektryczna. Nigdy nie było. Ale dla przykładu od Bielawy na Niemcy jest sieć elektryczna. Stosuję się lokomotywy wielostystemowe. Takie też jeżdżą do Berlina. Przewoźnicy towarowi również posiadają lokomotywy wielostystemowe. Dla trakcji spalinowej nie ma problemu pod warunkiem że dany lok ma dopuszczenie na infrastrukturę za granicę UIC tak samo jak elektryczny. Świętoszów będzie miał rampę i to normalne. Dawniej również miał i była używana przed likwidacją lini. A KD nie jest " moje" cokolwiek to znaczy. Dworce w Żaganiu i Żarach mają potencjał i obsługują ruch towarowy i osobowy. Nie wiem czy pociągi towarowe jeżdżą w tej chwili na Forst ale podejrzewam że tak . Dawniej jeździły. Dawniej również jeździły pociągi pasażerskie międzynarodowe z tym że zmieniały się lokomotywy. Obecnie na jednym loku można jechać dalej pod warunkiem wspomnianych dopuszczen do infrastruktury. Maszyniści zmieniają się natomiast na pierwszej stacji lub stacji węzłowej.

  • Cytuj Zgłoś nadużycie

    Region od lat nieudolnie zarządany.Warcholstwo na stołkach.

  • 1
  • 2