SP2 = ??
Egzamin ósmoklasisty w Bolesławcu. Które szkoły wypadły najlepiej?
Dyskusja dla wiadomości: Egzamin ósmoklasisty w Bolesławcu. Które szkoły wypadły najlepiej?.
-
anonim (ANG8O0), 2020-08-25 16:00 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
jaa (AE7oDN), 2020-08-25 17:41 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (ANG8O0) napisał(a):
SP2 = ??
To szkoła z oddziałami integracyjnymi.
-
Rodzic, 2020-08-25 20:05 Cytuj Zgłoś nadużycie
Daleko za szkołami gminnymi...Brawo uczniowie, rodzice i nauczyciele gminy wiejskiej Boleslawiec!
-
Kamil (A81be0), 2020-08-26 08:02 Cytuj Zgłoś nadużycie
Widać w której szkole jest słaby nauczyciel danego przedmiotu
-
MAMA (anwXJ), 2020-08-26 09:38 Cytuj Zgłoś nadużycie
CIESZE SIE Z WYNIKÓW SZP.NR 5 . MÓJ SYN TAM CHODZI I OGÓLNIE NAUCZYCIELE CISNA I WIDAC EFEKTY.SUPER WYNIK BRAWO!!
-
anonim (ANG8O0), 2020-08-26 10:22 Cytuj Zgłoś nadużycie
MAMA (anwXJ) napisał(a):
CIESZE SIE Z WYNIKÓW SZP.NR 5 . MÓJ SYN TAM CHODZI I OGÓLNIE NAUCZYCIELE CISNA I WIDAC EFEKTY.SUPER WYNIK BRAWO!!
To gratuluję. I co w związku z tym?
-
Anonimus (AE56vW), 2020-08-26 17:36 Cytuj Zgłoś nadużycie
SP2 - to jednak stan umysłui
-
Husaria (AE56vW), 2020-08-26 17:41 Cytuj Zgłoś nadużycie
Ciekaw jestem kto odpowie za wyniki w SP2 , rozumiem że różnice mogą być kilkuprocentowe , ale 30-35% różnicy to dramat.
Pytanie brzmi co jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
Z jednej strony może słabsi uczniowie , a może słabsi nauczyciele? -
anonim (AE56vW), 2020-08-26 17:42 Cytuj Zgłoś nadużycie
jaa (AE7oDN) napisał(a):
To szkoła z oddziałami integracyjnymi.
co to ku rwa ma do rzeczy?
-
jaa (AE7oDN), 2020-08-27 07:40 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (AE56vW) napisał(a):
co to ku rwa ma do rzeczy?
Hm... Ciężko będzie wytłumaczyć niektórym, widząc po komentarzach.
Ale spróbuję:
1. Szkoła integracyjna, czyli w klasie są dzieci dysfunkcyjne - zaczynając od dysfunkcji ruchowej, a kończąc na możliwościach intelektualnych.
2. Wiele dzieci ma opinie o kształceniu z obniżonymi możliwościami lub specjalnymi, dla nich trzeba napisać dostosowania lub IPETy i uczyć je w miarę ich możliwości.
3. Często jest tak, że dziecko zgodnie z opinią ma możliwość przyswojenia mniejszej partii materiału, ale egzamin musi napisać taki sam, jak pozostali.Czyli uczysz tyle, ile dziecko przyswoi, a nie przyswoi za dużo, bo ma obniżone możliwości, a egzamin dostaje jak pozostali uczniowie - czasami ma wydłużony czas pracy, ale to i tak nie wpływa na procenty końcowe.
Reklama