Jacek Dudyński nie będzie dyrektorem MOSiR-u

Dyskusja dla wiadomości: Jacek Dudyński nie będzie dyrektorem MOSiR-u.


  • Ted (AreUqX), 2020-09-30 17:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Może ten co z cmentarza odszedł?

  • H (vZypO), 2020-09-30 17:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jednym słowem został wyp.......!!!!!
    Teraz będzie nic nie robił w Starostwie....
    To jest żenada

  • anonim (ALxaAL), 2020-09-30 18:22 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Z niecierpliwością czekam jakie teraz obejmie stanowisko ... hehe

  • fifi (anwfg), 2020-09-30 18:33 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Będzie szefem tworzonego w powiecie CUW-u. Normalnie desant

  • anonim (Areirw), 2020-09-30 18:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Fajny facet. Mam nadzieję że przechodzi na lepsze stanowisko.

  • Ela (ANUeHP), 2020-09-30 19:12 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jednym słowem w Bolesławcu jest cały czas karuzela stanowisk bez zmiany osób

  • Grehuta (vkcSJ), 2020-09-30 19:24 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Może następny zadba wreszcie o stadion, murawę i trybuny. Okoliczne miasta mają jakieś fajne ośrodki sportowe a u nas wielka czarna dziura, maja chociaż piękne murawy i bieżnie . U nas nadal komuna, sport mają gdzieś .

  • Bolo (vZIu4), 2020-09-30 19:40 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No nareszcie ,ten gościu się tam nie nadawał ,taka sztuka

  • Tomek (vkcmi), 2020-09-30 20:45 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Może wreszcie nie zapomną o terminach imprez które sami zaplanowali

  • anonim (AreUyD), 2020-09-30 21:02 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jacek Wędrowniczek wędruje na kolejny stołek .

  • xd, 2020-09-30 21:28 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Taki miły,to może na kasę do biedry,tam się przyda !

  • Obywatel BC (e03Fz), 2020-10-01 02:33 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bardzo w porządku gość , tylko za wysoko nie może podskoczyć bo go wywalą .
    Tak się dzieje w Bolesławieckiej ośmiornicy , wszędzie sięgają jej macki .
    Jak nie tańczysz jak ci grają to wypadasz !!!!

  • Hj (qnQjK), 2020-10-01 05:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Odchodzi żeby uniknąć pytań o lodowisko, którego już rącze nie będzie...

  • Agnieszka (A8sv5F), 2020-10-01 07:10 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (Areirw) napisał(a):

    Fajny facet. Mam nadzieję że przechodzi na lepsze stanowisko.

    Popieram. Mnie kiedyś uczył w technikum. Bardzo miło go wspominam.

  • Loki (hjJ6o), 2020-10-01 07:25 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Agnieszka (A8sv5F) napisał(a):

    Popieram. Mnie kiedyś uczył w technikum. Bardzo miło go wspominam.

    Fajny był w technikum i dlatego wskazany "zawód dyrektor" :):)

  • 1
  • 2