Chciała wymienić uszkodzone etui. Zaproponowano jej inne, i to w niemęskich kolorach

Dyskusja dla wiadomości: Chciała wymienić uszkodzone etui. Zaproponowano jej inne, i to w niemęskich kolorach.


  • anonim (A81GP5), 2018-12-05 13:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    I trafiła się typowa klientka Już sobie wyobrażam jaką tam rozróbę robiła w tym sklepie

  • Krzysztof (hj2Ba), 2018-12-05 14:15 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na miejscu portalu, nie angażowałbym się w relacje między sprzedającym a nabywcą. Niczemu to nie służy,a naraża dobre imię mediów. Poza tym czasy tekstów interwencyjnych skończyły się wraz z PRL-em.

  • Krzysztof (eltCHk), 2018-12-05 14:17 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Super reakcja portalu, dobrze że angażuje się w pomoc czytelnikom. Fajnie że dodano wyjaśnienie rzecznika konsumentów, ludzie będą znali swoje prawa. To dobre czasy dla takich tekstów interwencyjnych, w których przekazuje się istotne informacje.

  • bardzo istotne (AN0ZwB), 2018-12-05 14:26 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jaki portal, takie informacje :)

  • anonim (eOH9ky), 2018-12-05 14:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jaki głupek taki komentarz :)

  • ty (ALxJ2q), 2018-12-05 15:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Aaaaaaaaaaa!!!

  • anonim (hj231), 2018-12-05 15:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ludzie jacy wy jesteście prymitywni, każdy kupujący ma prawo wymienić lub zwrócić towar w określonym terminie. Tylko sprzedawcy oklamuja ludzi, że to jest niemożliwe. I bardzo dobrze, że Redakcja to porusza Brawo .

  • Reklama

  • anonim (ekhqdy), 2018-12-05 15:50 Cytuj Zgłoś nadużycie

    pozdrawiam Pana Sawickiego, pomógł mi i wygrałem z Media Markt w sądzie

  • inne pokolenie (AN0dh0), 2018-12-05 16:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Co za pokolenie... Zamiast przeprowadzić rzeczową rozmowę z rzecznikiem konsumentów w ważnej sprawie, smaruje anonimowy donos. Nawet nie ma odwagi pokazać twarzy, ani nazwiska. Ale oczekiwać publicznego linczu na wskazanym punkcie handlowym - to jak najbardziej.

  • 000 (eltCFw), 2018-12-05 17:14 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hj231) napisał(a):

    Ludzie jacy wy jesteście prymitywni, każdy kupujący ma prawo wymienić lub zwrócić towar w określonym terminie. Tylko sprzedawcy oklamuja ludzi, że to jest niemożliwe. I bardzo dobrze, że Redakcja to porusza Brawo .

    Prymitywny to jesteś Ty....zapoznaj sie z przepisami a później się udzielaj....W sieciówkach może i tak ale w sklepach prywatnych nie ma zwrotów ani wymian, chyba że sprzedający bedzie miał dobrą wolę . I to wszystko jest uregulowane prawem.....Inaczej z gwarancją - ta obowiązuje wszędzie.

  • anonim (AE7gv0), 2018-12-05 17:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na miejscu tej Pani, kupiłabym w innym punkcie etui, które by mi pasowało. Szkoda by mi było czasu i nerwów na szarpanie się ze sprzedawcą. Mój czas i zdrowie są droższe niż etui.

  • K (A81GyL), 2018-12-05 17:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chłopak kupił tam ładowarkę, okazało się, ze po włączeniu nie ładuje, 5min po zakupie wrócił i chciał wymienić na sprawną, Pani go pożegnała :/ właściciel nie odbierał, kolega który u niego pracował, powiedział, ze to
    Standard, nigdy żadna reklamacja nie była uznana, żadnych zwrotów. Zwolnił się ponieważ nie chciał kłócić się z niezadowolonym i oszukanymi klientami.

  • anonim (ALxJQJ), 2018-12-05 17:33 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Krzysztof (hj2Ba) napisał(a):

    Na miejscu portalu, nie angażowałbym się w relacje między sprzedającym a nabywcą. Niczemu to nie służy,a naraża dobre imię mediów. Poza tym czasy tekstów interwencyjnych skończyły się wraz z PRL-em.

    Czasy PRL jeszcze się nie skończyły. Obecnie żyjemy w PRL-BIS, a więc interwwncjonizm redakcji jest uzasadniony.

  • anonim (hjNNF), 2018-12-05 21:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Problem faktycznie wagi państwowej...w sam raz do interwencji na łamach portalu...ha ha ha

  • ja (ALxc8L), 2018-12-05 22:02 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A ja kupiłem kiedyś w tym punkcie szkło hartowane. W domu okazało się że jest pęknięte. Paragon wyrzuciłem, ale zaraz zadzwoniłem, odebrała Pani powiedziała że odda kasę. I oddała :O bez paragonu. Tylko dobra wola...

  • 1
  • 2

Reklama