Na stacjach paliw informują klientów komu ci zawdzięczają obniżkę. W sklepach zaczną w lutym

Dyskusja dla wiadomości: Na stacjach paliw informują klientów komu ci zawdzięczają obniżkę. W sklepach zaczną w lutym.


  • prosto z mostu (A8svbY), 2022-01-16 19:37 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (wo94y) napisał(a):

    Tak dba że ponad 100 tys. zgonów na covid. Aktualnie jesteśmy w światowej czołówce w przeliczeniu na milion mieszkańców. PiS ma krew na rękach i ma w dupie że Polacy masowo umierają.

    To nie wina PISu że ludzie nie chcą się szczepić, każdy ma wolny wybór.

  • anonim (euIyFX), 2022-01-16 20:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A kiedy zaczną wieszać informację, dzięki komu jest drożej?

  • JP3, 2022-01-16 20:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nienawidzę [...]

  • anonim, 2022-01-16 20:17 Cytuj Zgłoś nadużycie

    KŁAMSTWO w wydaniu PIS-u to już szczyt góry lodowej a zawdzięczamy to tym wyborcą ,którzy na tę złą partię głosowali.

  • ., 2022-01-16 20:18 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A co z zezwoleniami na emisję CO 2 ? Przecież od tego zależą podwyżki. Dlaczego Niemcy mogą otwierać nowe kopalnie a my musimy zamykać ?

  • brawo (ANuWRh), 2022-01-16 20:54 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hjJqg) napisał(a):

    Jak ceny rosną - źle, jak obniżają - źle... POlactwo pełną gębą.

    Kur..a jaki z ciebie matoł!! Szok!!! Ale takimi łatwiej rządzić :)

  • anonim (euu4sK), 2022-01-16 21:50 Cytuj Zgłoś nadużycie
    prosto z mostu (A8svbY) napisał(a):

    Bardzo dobrze, w koncu jest rząd ktory dba o naród.

    #MUREM ZA PIS

    Z pisem za MUR…bezpowrotnie:(

  • Adam (hjJvP), 2022-01-16 21:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Znów kasa wywalona w błoto? Niech PiS płaci za reklamę z pieniędzy partyjnych!

  • anonim (hjJz1), 2022-01-16 22:09 Cytuj Zgłoś nadużycie
  • anonim (eDMmXG), 2022-01-16 22:27 Cytuj Zgłoś nadużycie
    . () napisał(a):

    A co z zezwoleniami na emisję CO 2 ? Przecież od tego zależą podwyżki. Dlaczego Niemcy mogą otwierać nowe kopalnie a my musimy zamykać ?

    Pieniądze za CO2 pisiory prze....ly na 500+. A Niemce nie otwierają nowych kopalń.

  • PGR (wohIn), 2022-01-16 22:30 Cytuj Zgłoś nadużycie

    To tak samo jak wcześniej stawiali przy każdej inwestycji tablice, że to za pieniądze unijne, hehe. A skąd niby unia ma swoje pieniądze ?? Wypadało by teraz też postawić tablice, że pewne inwestycje nie powstaną, bo unia zaje..bała nam kasę, bo jesteśmy konkurencja dla czeskich i niemieckich kopalnii. Anglia przestała płacić składki, to gdzieś muszą zaje..bać.

  • Bezpartyjnyzpisem, 2022-01-16 22:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Spakować obszczańców i wyeksportować do ich moskiewskiego mentora - Putina.

  • PGR (wohIn), 2022-01-16 22:40 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Genialny Sposób ku r wa unijny na polepszenie klimatu. Zapłać haracz w postaci podatku od emisji CO2 i możesz sobie dymić ile dusza zapragnie . Środowisko od tego będzie piękne i czyste bo zapłaciłeś podatek. Ja pie r dole zamiast zainwestowac te pieniądze które wydajemy na podatki CO2 faktycznie w ekologiczne źródła energii bądź w nowe technologie spalania paliw, to ku r wa wymyślili sobie genialny sposób na zbijanie kasy. Ta cała ekologia unijną to jeden wielki fake.

  • taka tam pis_da, 2022-01-16 22:41 Cytuj Zgłoś nadużycie
    PGR (wohIn) napisał(a):

    To tak samo jak wcześniej stawiali przy każdej inwestycji tablice, że to za pieniądze unijne, hehe. A skąd niby unia ma swoje pieniądze ?? Wypadało by teraz też postawić tablice, że pewne inwestycje nie powstaną, bo unia zaje..bała nam kasę, bo jesteśmy konkurencja dla czeskich i niemieckich kopalnii. Anglia przestała płacić składki, to gdzieś muszą zaje..bać.

    Ziobro 'wam' zaj... obszczańce - jakby co.
    Nie macie za co się 'lansować' i jebnę... a inflacja 10%.

  • Ktos, 2022-01-16 22:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak bedzie takie paliwo? Tankuje tylko na Orlen i po pierwszych obnizkach cena spadla do 5.99. U nas jest najdrozej juz dzis we Lwowku tankowalem a tam 5.84. Mozna? Od dawna wiadomo ze u nas zmowa i co? Bedzie po 5 zl? A nie mowie wam bedzie po 5.50 ludzie zadowoleni i stacje bo nie spuszcza ile powinni. Myszka dostanie plasterek sera i zadowolona a powinna dostac ser. No ale co naiwni....