Kolej wróci do Bogatyni. Samorządy podpisały umowę

Dyskusja dla wiadomości: Kolej wróci do Bogatyni. Samorządy podpisały umowę.


  • anonim (ANyExG), 2021-08-31 09:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A co z linią Lwówek - Jelenia Góra?

  • Paweł Kukurowski (er8aDB), 2021-08-31 15:50 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ta trasa pociągu do Bogatyni nigdy nie była atrakcyjną trasa lepiej by było uruchomić trasę do Lwówka przez Wleń, Pilchowice o wiele była by dłuższa i bardziej turystyczna. Do Sobótki też nie ma sensu bo tam po drodze są same wsie o ile sie nie mylę

  • mieszkaniec Zgorzelca (dRM7c1), 2021-08-31 15:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A czy miłośnicy poniosą konsekwencje kiedy okaże się że do jazdy tymi bzdurnymi pociągami do Bogatyni nie będzie chętnych? Przypominam że busy i autobusy latają co kilkanaście minut w tych kierunkach, a przystanek w Bogatyni jest na samej górze i potem i tak trzeba przesiadać się do busów jeżdżących dalej kompletna głupota i marnowanie pieniędzy. A ile osób dziennie skorzystało by z bezpiecznych ścieżek poprowadzonych po torowiskach. Niech miłośnicy wsiądą na rower i przejadą się do Bogatyni zobaczą jakie to niebezpieczne.

  • Bogatynianka (dqzLPZ), 2021-08-31 15:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    czy oni sami będą płacić za utrzymanie tej linii do Bogatyni czy zapłacimy my wszyscy ? bo jak ja mam płacić na kolej z której nie będę korzystał to się nie zgadzam - zrobić ścieżki rowerowe !! no chyba że oni chcą to wyremontować za państwowe nasze pieniądze a potem odkupić za przysłowiową złotówkę i odsprzedać niemcom za miliony euro - coś jest na rzeczy że pchają ten temat w mediach - coś chcą ugrać i chyba nie chodzi jak zwykle o pieniądze - może jacyś dziennikarze śledczy się temu przyglądną kto stoi za tymi ludźmi bo pasjonaci to oni raczej nie są ..

  • Miejscowy (AX1eus), 2021-08-31 15:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja pytam po co komu jest ta linia do Bogatyni. Kto będzie nią jeździł? Przybylski, to był twój genialny pomysł, zakorkujesz trzy wloty do miasta w imię projektu który będzie padaczką. Jeśli stopień zapełnienia wagonów nie przekroczy 25procent to do końca życia powinieneś kible w tlk sprzątać szkodniku.

  • Adrian M. (eJoezb), 2021-08-31 15:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kto będzie do tego dokładał ? Zróbcie ścieżkę dla pieszych i rowerów do Bogatyni. Sukces będzie większy niż kolej !

  • kawał świni z Bogatyni (Qca9l), 2021-08-31 16:15 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Taaa, udało się od 'gupiej unii' wyrwać dotacje, to na siłe tworzy się przedsięwzięcia, by dać zarobić znajomym królika. Głupota totalna ta linia do Bogatyni, po pierwszej fali euforii, składy będą jeździć - z braku pasażerów - coraz rzadziej. Nieopłacalna głupawka.

  • Leuthen (elIFTO), 2021-08-31 16:16 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kolej do Bogatyni to kolejne miliony wrzucone w błoto, w mojej ocenie nietrafiony i kosztowny pomysł garstki osób. A może by tak wykorzystać skąd inąd piękną widokowo trasę na drogę rowerową i trasę biegową, na którą jest zapotrzebowanie. Sens mają, owszem, pociągi do Lwówka przez słynny most i do Karpacza, tam zawsze można liczyć na turystów a i mieszkańcy też pewnie skorzystają. Taki linie należy reaktywować. Pozdrawiam i życzę logiki w myśleniu i planowaniu iwestycji. Zapytajcie Państwo mieszkańców o potrzeby i oczekiwania, zamiast uszczęśliwiać na na siłę.

  • Mikol Wrocław (AuK6Rn), 2021-08-31 18:47 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ANyExG) napisał(a):

    A co z linią Lwówek - Jelenia Góra?

    Linia do Lwówka jest bardzo niewygodna dla Kolei Dolnośląskich i władz Dolnego Śląska, bo:
    1. Obnaża brak zainteresowania u władz województwa lokalnymi liniami kolejowymi (wbrew propagandzie, jaką głoszą, że chciałyby już-teraz wyremontować wszystkie linie kolejowe w województwie, podczas gdy faktycznie obecna ekipa nie reaktywowała ANI JEDNEJ linii kolejowej na Dolnym Śląsku),
    2. Nieudolność w dbaniu o lokalną infrastrukturę i transport publiczny (w tym brak umiejętności w zdobyciu funduszy unijnych, które właśnie służą takim celom),
    3. Arogancję Kolei Dolnośląskich wobec mieszkańców dalszych części Dolnego Śląska, których zwyczajnie mają gdzieś rozsiewając tylko kłamliwą propagandę jak świetnie funkcjonuje kolej na Dolnym Śląsku na podstawie jedynie wrocławskiej kolejki aglomeracyjnej.

    Dlatego trolle z Kolei Dolnośląskich i magistratu obszczekują, a nawet wulgarnie obrażają wszystkich, którzy krytycznie piszą o kolei na Dolnym Śląsku podając konkretne przykłady i robią szambo pod artykułami na tematy kolejowe, próbując sprowadzić niewygodną dla władz dyskusję do poziomu rynsztoka. Taki poziom kultury dyskusji jest w UMWD i KD. Zresztą gdy nie mają argumentów, a pijar dla władz jest bardzo ważny, to co innego mogą zrobić?

  • Głos ze Zgorzelca (dRM7c1), 2021-08-31 18:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jestem ciekaw kiedy władze województwa Dolnośląskiego zrozumieją, że Dolnośląskie to nie tylko Wrocław, Legnica i okolice Wrocławia a Lwówek Śląski,Karpacz, Kowary, Wojcieszowskie,Bolków i należałoby też pomyśleć nad rewitalizacją lini kolejowej do tych miejscowości. A linia Jelenia Góra Zgorzelec woła o pomstę do nieba. Pociąg tę 77 km trasę potrzebuje ponad dwóch godzin to wstyd panie Marszałku. Tym bardziej,że remont tej linii miał być w 2021 roku, ale pieniążki zostały zabrane na nikomu niepotrzebną linię do Sobótki. Linia ta była remontowana 46 lat temu myślę panie Marszałku, że nadszedł czas na remont.

  • ah co z kraj (ANi7Vz), 2021-08-31 20:16 Cytuj Zgłoś nadużycie

    marszałek zaniedbał i jeszcze nie rozwiązał sprawy zamknięcia kopalni oraz konsekwencji płacenia kar za niewywiązywanie się z Traktatów - a robi - pociąg, extra