Domo.Expert to nowoczesna, innowacyjna formuła prowadzenia biznesu na rynku nieruchomości.
Główne obszary naszej działalności to:
Zarządzanie procesem zakupu i sprzedaży nieruchomości.
Inwestycje na rynku nieruchomości, pierwotnym i wtórnym. Remontowanie i sprzedaż.
Aranżacja domów i mieszkań do sprzedaży lub wynajmu.
Obsługa medialna przy sprzedaży.
Doradztwo w zakresie finansowania i ubezpieczeń nieruchomości.
Opracowanie i implementacja strategii inwestycyjnych na rynkach nieruchomości.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradcy ds. Nieruchomości.
Opis stanowiska pracy:
– pozyskiwanie nowych zleceń,
– bezpośrednia i kompleksowa obsługa Klienta,
– przygotowywanie ofert sprzedaży nieruchomości,
– prezentacja nieruchomości.
Idealny kandydat to osoba:
– pełna entuzjazmu,
– nie bojąca się wyzwań,
– systematyczna,
– zmotywowana i wytrwała w podejmowanych działaniach,
– lubiąca pracę z ludźmi,
– posiadająca zdolności handlowe i umiejętność ich praktycznego wykorzystania,
– w wieku powyżej 28 lat,
– z wyższym wykształceniem,
– posiadająca prawo jazdy kategorii B.
Zapewniamy:
– wysoką prowizję już na starcie,
– podstawę za wyniki w pozyskiwaniu Klientów,
– dostęp do kompletu narzędzi pracy (samochód, laptop, telefon, sprzęt fotograficzny),
– dedykowany system CRM do obsługi zleceń,
– bardzo dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy.
Osoby zainteresowane pracą w Domo.Expert Nieruchomości, prosimy o wysyłanie aplikacji (cv i list motywacyjny) na adres: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.