Koszulki z własnym nadrukiem w marketingu

Koszulki z własnym nadrukiem w marketingu
fot. Orion Marketing rządzi się swoimi prawami. Podczas, gdy niektóre firmy i organizacje inwestują już niemal wyłącznie w działania online, inne nadal myślą o mocniejszym wykorzystaniu offline. Gadżety reklamowe wcale nie muszą pełnić rolę niemodnych dodatków, których nikt nie produkuje, a żaden z klientów nie jest nimi zainteresowany.
istotne.pl drukarnia, ubranie

Koszulki na zamówienie zdecydowanie można wykorzystać podczas wielu okazji i punktów styku z nowymi, potencjalnymi klientami, ale nie tylko. Jak można przekuć produkcję koszulek z nadrukiem w marketingowy sukces? Doradzają nam dziś specjaliści z megakoszulki.pl.

Koszulki z nadrukiem jako wyróżnik firmy

Jednym ze sposobów wykorzystania koszulki z własnym nadrukiem jest uczynienie jej… firmowym znakiem rozpoznawczym. Jeżeli zadbasz o świetny design, dobry materiał takiej koszulki i odpowiedni nadruk, Twoi pracownicy mogą nosić ją także poza wyjściami firmowymi czy poza samą pracą. W zależności od stopnia utożsamiania się z firmą pracownicy mogą chcieć nosić takie koszulki na co dzień. Coraz popularniejsze stają się proste koszulki lub koszulki polo z niewielkim nadrukiem umieszczonym na piersi. Wiele firm decyduje się także na bluzy. W niektórych branżach triumf święcą koszulki z zabawnymi nadrukami – szczególnie popularne są one w branżach technologicznych czy programistycznych. Jeśli jako pracodawca rozważasz inwestycję w tego typu gadżety reklamowe, pamiętaj o istotności designu. Zbyt wielki i krzykliwy nadruk może skutecznie odstraszyć Twoich pracowników, którzy nie sięgną po taką koszulkę albo będą używali jej niezgodnie z przeznaczeniem. Schludny design pozwoli Ci na budowę marki pracodawcy i łatwiejsze identyfikowanie się pracowników z firmą. Koszulki na zamówienie mogą być zresztą dopiero początkiem produkcji modnych gadżetów promocyjnych w organizacji.

Koszulki z nadrukiem na targi

Innym pomysłem na wykorzystanie koszulek z nadrukiem, który nie jest żadnym zaskoczeniem czy nowością, jest zabieranie ich na targi. Mogą pełnić tam dwojaką rolę – zabierane na konferencje i targi jako gadżety dla klientów i potencjalnych klientów oraz odwiedzających mogą stanowić punkt styku i pretekst do nawiązania kontaktu. Założone przez członków zespołu, którzy reprezentują firmę na danej konferencji, są kolejną reklamą Twojej organizacji i mogą przyciągnąć wzrok. Produkując koszulki z nadrukiem z przeznaczeniem na wykorzystanie ich podczas targów, możesz popuścić wodze fantazji i poeksperymentować z większym nadrukiem, który będzie widoczny z daleka. W końcu w targach chodzi o tym, by zostać zauważonym! 

Gdzie znaleźć koszulki z nadrukiem?

Produkcja koszulek z nadrukiem w roku 2019 nie stanowi żadnego problemu. W zależności od potrzebnego nakładu, rodzaju druku lub specjalnych wymagań, można wybrać ofertę sklepów stacjonarnych lub internetowych. Te ostatnie zazwyczaj oferują większy asortyment produktów i lepsze ceny, stosunkowo szybki czas realizacji oraz szybką i tanią wysyłkę (nierzadko również darmową). Wybierając sklep, w którym realizujemy nasze zamówienie, warto wziąć pod uwagę wszystkie wymienione wyżej czynniki. Cena nie zawsze powinna być jednak najważniejszym z nich – czasem w parze z bardzo niską i z pozoru atrakcyjną ceną może iść niska jakość, a to może wpłynąć na odbiór całej firmy. Lepiej zainwestować w porządny materiał oraz odpowiedniej jakości nadruk, by nie mieć przykrej niespodzianki w momencie odbioru zamówienia. Jeżeli nie wiesz, kogo wybrać, sprawdź rekomendacje i komentarze na stronach internetowych czy w wyszukiwarkach.

tekst zlecony