materiał promocyjny

Kontener biurowy – niezbędny w biurze?

Kontener biurkowy
fot. wuteh.com.pl Kontener biurowy to bardzo niepozorny mebel. Zajmuje mało miejsca, raczej nie przyciąga wzroku. Z tych samych powodów okazuje się on bardzo przydatny. Zobaczmy dlaczego.
istotne.pl 1 biuro, meble, miasto legnica

Reklama

Jak wygląda ten niedoceniany element biura? Jak zwykła szafka, która dzięki niewielkiej zajmowanej przestrzeni zmieści się w praktycznym każdym biurze. Przykładowe wymiary kontenera biurowego to ok. 40 cm długości i 60 cm szerokości. Są oczywiście nieco większe modele, jednak prawdziwym atutem kontenera staje się jego spora wysokość, dobiegająca do ok. 130 cm. Takie wymiary jednocześnie pozwalają umiejscowić go tam, gdzie nie postawilibyśmy żadnego, zbyt szerokiego lub wysokiego mebla.

Kontener biurowy w wersji mobilnej i stacjonarnej

Czy rzeczywiście to tak funkcjonalny mebel, że powinien znaleźć się w każdym biurze? Długopisy, spinacze, ołówki, koperty, słowniki lub dokumenty – często uciekają nam z pola widzenia. Głównie dlatego, że nie mamy ich gdzie schować i umieszczamy je po prostu na biurku. Szuflady i półki nierzadko są zajęte, dlatego ratujemy się jak możemy. Kontener biurowy nie tylko pomieści te niewielkie a bardzo potrzebne rzeczy, ale i pozwoli je przemieścić.

W jaki sposób? Odpowiedź jest prosta – dzięki kółkom. Kontenery biurowe dzielą się bowiem na mobilne i stacjonarne. Te pierwsze umożliwiają łatwe i szybkie przemieszczanie się dokumentów z biura do archiwum czy do księgowości.

Poza tym, to bardzo dobre zastosowanie dla nagłych spotkań, bez konieczności przenoszenia ich do sali konferencyjnej czy większego gabinetu. Kontener biurowy nie tylko łatwo przeniesie nas blisko współpracowników. Niektóre wyposażone są także w tapicerowaną poduszkę. To bardzo wygodna opcja, którą wiele osób z przyjemnością zastąpi opieranie się o biurko, szafę lub, co gorsza, ścianę.

Brak miejsca na kawę czy drukarkę? Już nie!

Mebel ten świetnie sprawdza się przy porządkowaniu materiałów. Ułatwiają to tzw. piórniki znajdujące się w szufladzie. Porządek ten powstanie także dzięki prozaicznemu postawieniu na nim kubka z kawą czy drukarki. Zyskujemy w ten sposób niewielkim kosztem małą przestrzeń, którą paradoksalnie bardzo ciężko w codziennych obowiązkach nam wygospodarować.

Ukryje dokumenty, zapewni ciszę

Niepozorność kontenera staje się jego plusem także w sytuacji, gdy potrzebujemy schronić dokumenty przed niepożądanym wzrokiem. Część z dostępnych na rynku modeli wyposażona jest bowiem w zamki centralne.

Na koniec powiedzmy, że jakkolwiek różnią się one między sobą rozmieszczeniem szuflad, to jest to zasadniczo cichy mebel dzięki obecności metalowych szuflad z cichym domykiem. W newralgicznych momentach dnia gwałtowne zamknięcie kontenera nie spowoduje hałasu, a szafki dzięki blokadzie wysuwu nie będą nas dodatkowo irytować swym niedomykaniem się. Jak na tak niepozorny mebel, kontener biurowy pomaga w bardzo wielu sytuacjach, prawda?

Źródło kontenery biurowe WUTEH: http://wuteh.com.pl/do-biura/szafy-i-kontenery/kontenery/

Reklama