Podnieś swoją widoczność w internecie. Znamy na to niezawodne sposoby!

Podnieś swoją widoczność w internecie. Znamy na to niezawodne sposoby!
fot. afterweb.pl Jak pozyskać Klientów w sieci? Kiedyś do osiągnięcia tego celu było potrzebne jedynie założenie strony internetowej i obserwowanie, jak stopniowo zwiększa się liczba udanych transakcji. U progu trzeciej dekady XXI wieku to jednak nie wystarczy.
istotne.pl internet, google, komputer

O witrynę firmową trzeba na bieżąco dbać, tak, aby pokonać konkurencję również walczącą o uwagę internautów. Sprawdzonym sposobem jest znalezienie się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google. Tylko jak to zrobić?

Zdobądź zaufanie Klientów, pojawiając się w TOP3 wyszukiwarki

Pomysłem, który z powodzeniem stosuje wiele przedsiębiorstw ogłaszających się w internecie, jest pozycjonowanie strony firmowej. Możesz sam podjąć się tego zadania, ale tylko wtedy, gdy znasz prawidła rządzące wyszukiwarką i nieustannie śledzisz zmiany w algorytmie Google. Jeżeli obowiązki Twojego zespołu na to nie pozwalają, dobrym wyjściem będzie zlecenie pozycjonowania profesjonalnej firmie, jak wrocławski Afterweb. Specjaliści zadbają o to, by ruch w Twojej witrynie zwiększył się, i to w stosunkowo krótkim czasie. Jedną z pułapek czyhających na pozycjonerów-samouków jest modyfikacja algorytmu wyszukiwarki z 2011 roku. Zgodnie z jej założeniem strony posiadające dużą liczbę odnośników z wątpliwej jakości serwisów zostają „zrzucone” na dalekie miejsca w rankingu albo zupełnie z niego usunięte. Jeżeli nie chcesz, by podobny los spotkał Twoją stronę, uważaj. Pozycjonowanie to w rzeczywistości nie szybkie i łatwe zadanie, ale żmudne, wieloetapowe działania, które w efekcie dają stabilne, wysokie pozycje oraz wymierne zyski dla Twojej firmy.

Zareklamuj się w Google Ads: dzięki temu szybko zwiększysz sprzedaż

Inny sposób, korzystny zwłaszcza wtedy, gdy chcesz szybko zaobserwować rezultaty podjętych kroków, to zainwestowanie w reklamę Google Ads. Dzięki tej platformie możesz odpłatnie wypromować swoją stronę w wyszukiwarce. Witryna znajdzie się na górze wyników wyszukiwania (zdarza się też, że widnieje na dole danej karty), dzięki czemu internauta wpisujący konkretne słowo kluczowe w pierwszej kolejności zobaczy właśnie Twoją stronę. Jeżeli chcesz uzyskać widoczność na wiele fraz jednocześnie albo zastosować konkurencyjne słowa kluczowe, niezbędna okaże się pomoc ekspertów w tej dziedzinie. Płatna reklama daje gwarancję, że przez cały czas trwania kampanii będziesz widoczny w czołówce rezultatów wyszukiwania. Niestety, zaraz po jej zakończeniu z powrotem trafisz na dalsze miejsca. Dlatego korzystnym rozwiązaniem jest połączenie Google Ads z pozycjonowaniem, które co prawda wymaga więcej czasu, ale za to daje długotrwałe efekty.

źródło: https://afterweb.pl/

(Artykuł Partnera)