Zadanie, które polegało na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do osób fizycznych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych, położonych na terenie miasta Jeleniej Góry, zostało dotowane na podstawie umowy z 10 września 2015 r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85% jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW. Cz.2: usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jelenia Góra – Etap IV”:
- Wartość całkowita zadania – 23 112,00 zł
- Dotacja NFOŚiGW i WFOŚiGW – 19 645,20 zł
- Środki budżetu Miasta Jeleniej Góry – 3 466,80 zł.
Zadanie dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
UM Jelenia Góra/ii