Zarząd Miasta zaakceptował inicjatywę zorganizowania kolejnej imprezy kulturalnej zapoczątkowanej przez Dyrektora Bolesławieckiego Ośrodka Kultury dr Danutę MASLICKA pod umowną nazwą "BOLESŁAWIECKA PROMOCJA (PREZENTACJA?) CERAMIKI". Rzecz nie w nazwie, ale w trafnej idei przeglądu lokalnego dorobku w tym zakresie i pokazania bogactwa tradycyjnie od wieków wytwarzanej tutaj kamionki wraz z możliwością jej kupna w licznych kiermaszach eksponowanych w Rynku.
Nie mamy wprawdzie żadnej hali wystawowej, od czego jednak jest pomysłowość, zapał i doświadczenie ubiegłorocznych wystawców? Miejmy nadzieję, że nie inaczej będzie i w tym roku. Udał się estetyczny plakat targowy zaprojektowany przez Jana DOMARADZKIEGO, ciekawą globalną koncepcję sierpniowej imprezy przedłożyła autorka projektu, można więc oczekiwać kolejnego sukcesu i promocji miasta w skali pozalokalnej. Nic zabraknie turystów niemieckich, a być może także Czechów, którzy przed laty chętnie odwiedzali Bolesławiec.
Bolesławieckie targi ceramiki
Reklama
Reklama
Reklama