Bolesławieckie targi ceramiki

Logo gazety „Głos Bolesławca”
fot. Głos Bolesławca Wpis archiwalny – Głos Bolesławca.
istotne.pl 3977 bolesławiec

Reklama

Zarząd Miasta zaakceptował inicjatywę zorganizowania kolejnej imprezy kulturalnej zapoczątkowanej przez Dyrektora Bolesławieckiego Ośrodka Kultury dr Danutę MASLICKA pod umowną nazwą "BOLESŁAWIECKA PROMOCJA (PREZENTACJA?) CERAMIKI". Rzecz nie w nazwie, ale w trafnej idei przeglądu lokalnego dorobku w tym zakresie i pokazania bogactwa tradycyjnie od wieków wytwarzanej tutaj kamionki wraz z możliwością jej kupna w licznych kiermaszach eksponowanych w Rynku.
Nie mamy wprawdzie żadnej hali wystawowej, od czego jednak jest pomysłowość, zapał i doświadczenie ubiegłorocznych wystawców? Miejmy nadzieję, że nie inaczej będzie i w tym roku. Udał się estetyczny plakat targowy zaprojektowany przez Jana DOMARADZKIEGO, ciekawą globalną koncepcję sierpniowej imprezy przedłożyła autorka projektu, można więc oczekiwać kolejnego sukcesu i promocji miasta w skali pozalokalnej. Nic zabraknie turystów niemieckich, a być może także Czechów, którzy przed laty chętnie odwiedzali Bolesławiec.

Reklama