Przekazuje się im klucze do miasta, szyje togi, by wyglądali godnie i prestiżowo, daje pół domku za darmo. Miasto promuje targi ceramiczne i święto w mediach ogólnopolskich za duża kasę, ściąga choćby TVN. A oni albo jak prezes Z.C. Bolesławiec nie widzą sensu w angażowaniu pracowników w paradę, bo trzeba produkować, albo mają w głębokiej obojętności robienie czegoś dla mieszkańców.
Tak... Ceramiki organizują akcje i różne wydarzenia podczas Święta, ale tylko u siebie i dla siebie, by wyróżnić swoją własną markę i pośrednio zwiększyć sprzedaż. Ta, jak wiemy, jest podczas targów ogromna. To bardzo nieładne zachowanie i czas najwyższy powiedzieć to publicznie.
Robienie czegoś bezinteresownie dla ludzi i turystów, wzbogacenie parady ceramicznej, pokazanie się w niej jak Ceramika Artystyczna i Ceramika Milena, naszym zdaniem, powinno być honorowym obowiązkiem każdego członka Bractwa Ceramicznego. Podkreślamy słowa: honor, obowiązek i dodajemy lokalny patriotyzm. Tego ceramicznym braciom brak.
A Co wy o tym myślicie? Możecie zagłosować w sondzie lub napisać komentarz.