Czytelniczka:
Chciałam nagłośnić pewna sprawę, otóż chodzi o Biedronkę w Bolesławcu i o produkty, które sprzedaje. Kupiłam tam fasolę łuskaną, niby normalna sprawa. Dzisiaj chciałam ja namoczyć, żeby [...] zrobić obiad. I oto co z niej wypłynęło: małe mole spożywcze! Było ich mnóstwo.
Kobieta kupiła felerną fasolę w poniedziałek 6 marca. Jeszcze nie reklamowała towaru. Co na to portugalska sieć? Komentarz Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.:
Podkreślamy, że kwestie związane z jakością oferowanych przez nas artykułów są dla nas kluczowe, dlatego niezwłocznie sprawdziliśmy tę sytuację. Informujemy, że w ostatnim czasie nie odebraliśmy żadnych zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących tego produktu kierowanych do Biura Obsługi Klienta naszej firmy. Nie odnotowaliśmy także żadnych nieprawidłowości związanych z tym konkretnym produktem.
W związku z tym za pośrednictwem [...] redakcji chcielibyśmy zaprosić klientkę do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta naszej sieci w celu zgłoszenia reklamacji (adres: [email protected], tel. 800 800 010 oraz 22 205 33 00). Aby tego dokonać, konieczne będzie podanie danych produktu (data produkcji, nr serii) oraz wskazanego już terminu i miejsca zakupu.