Fryzjerka z anonimową informacją do swoich koleżanek i kolegów

Włosy
fot. hairstore.pl Kobieta, która prosiła nas o anonimowość, dzieli się swoi doświadczeniem z klientką. Chce trafić z tą informacją do swoich kolegów i koleżanek po fachu.
istotne.pl 86 fryzjer, salon, reklamacja

Reklama

Kobieta napisała wiadomość do redakcji, opisując to, co ją spotkało. Chciałaby, by ta informacja trafiła do innych właścicieli salonów fryzjerskich.

Dzień dobry. Pani odwiedziła mój salon i oczerniała inne salony za nieudane usługi. Następnie poprosiła mnie o poprawkę po innym salonie, więc to zrobiłam. Po miesiącu odwiedziła mój salon żądając zwrotu pieniędzy z tytułu reklamacji. Groziła mi i powiedziała, że będzie oczerniać mnie i mój salon w innych salonach. Ja pieniędzy jej nie zwróciłam, gdyż usługa została wykonana ponad miesiąc temu i Pani wyszła zadowolona, a wracając po miesiącu zażądała zwrotu pieniędzy, ponieważ już umówiła się do innego salonu i potrzebuje pieniędzy.

Myślałam, że mogę napisać tu taką prośbę z ostrzeżeniem dla innych salonów, żeby innych nie spotkała taka sytuacja próby wyłudzania.

Reklama