Bezpłatne badania dentystyczne w Bolesławcu

usmiech-zeby
fot. freeimages.com (copo) Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni.
istotne.pl 0 akcja, dentysta, biedronka

Reklama

Od 16 czerwca br. trwa akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzają ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad przedsięwzięciem objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne: „Dental Tribune International”, „Nowy Gabinet Stomatologiczny”, „Stomatologia”.

W dniach 15-21 lipca Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo dolnośląskie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9:00-19:00 według następującego harmonogramu:

  • 15 lipca – Jelenia Góra, ul. Wrocławska
  • 16 lipca – Mirsk, ul. Sikorskiego
  • 17 lipca – Lwówek Śląski, ul. Oświęcimska 480
  • 18 lipca – Gryfów Śląski, ul. Kolejowa
  • 19 lipca – Bolesławiec, ul. Wróblewskiego
  • 20 lipca – Zgorzelec, ul. Armii Krajowej 30
  • 21 lipca – Bogatynia, ul. II Armii Wojska Polskiego 10.

Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to niejedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać, ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl.

(informacja: Alicja Wójcik-Gołębiowska z United PR/ii)

Reklama