Docierają do nas kolejne sygnały o tym, że część listów czy przesyłek trafia do adresatów z opóźnieniem. Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej:
UP Bolesławiec Śląski 1 funkcjonuje w mniejszej obsadzie pracowników służb doręczeń, m.in z powodu sytuacji epidemicznej, w tym nieplanowanych zwolnień lekarskich. Na bieżąco realizujemy doręczanie, także w formie doraźnej w soboty, placówka została już wsparta przez oddelegowanie listonoszy z innych placówek, uzupełniamy kadry w ramach umów-zleceń.
I dodaje:
Naczelnik placówki stara się wykorzystywać posiadane zasoby kadrowe w sposób optymalny tak, aby niwelować potencjalne opóźnienia w doręczaniu korespondencji. Poczta Polska od początku pandemii nie zaprzestała świadczenia usług, gdyż zgodnie z nową strategią naszej Spółki jesteśmy sprawdzonym operatorem narodowym i mimo wielu ograniczeń oraz utrudnień, w tym większej liczby absencji, co w tym trudnym dla nas wszystkich czasie jest nieuniknione, nadal wypełniamy swoją misję społeczną.