materiał promocyjny

Szkoła Języków Obcych Germanos ma kilka wolnych miejsc dla maluchów

Nauka w szkole Germanos
fot. TE flashcards Szkoła Języków Obcych „Germanos” ma jeszcze kilka ostatnich miejsc dla dzieci w wieku od dwóch i pół roku do lat pięciu na licencjonowane kursy językowe, prowadzone ambitną i niebanalną metodą Teddy Eddie, pełną dziecięcego humoru.
istotne.pl 86 germanos, nauka

Reklama

Zajęcia dla najmłodszych ruszają we wtorek 23 lutego. Kilka wolnych miejsc jest w dwóch grupach:

  • Start (2,5-3-latki)
  • Standard (4-5-latki)

Zapisy pod numerem:  509 812 217

CO WYRÓŻNIA METODĘ TEDDY EDDIE?

Łączymy PRAWDZIWĄ NAUKĘ Z DOSKONAŁĄ ZABAWĄ (traktujemy bardzo poważnie nauczanie dzieci, ale ich nie przemęczamy i nie zanudzamy).

Zasady LICENCYJNE stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
CAŁOŚCIOWY program pozwalający na KONTYNUACJĘ nauki.

Wyjątkowo BOGATY ZESTAW UCZNIA, pozwalający rodzicom na kontynuowanie zajęć z językiem W DOMU W PROSTY, NIEWYMAGAJĄCY SPOSÓB (np. włączenie nagrań czy aplikacji Playground).

Bardzo ELASTYCZNY jeżeli chodzi O WIEK, POZIOM, UMIEJĘTNOŚCI I PREDYSPOZYCJE dzieci – nawet w mieszanych grupach każde dziecko wyciągnie maksymalnie dużo korzyści (od osłuchania się, poprzez uczenie się rozumienia i reagowania, do umiejętności komunikacyjnych).

Postać EDDIEGO I SKARPETY jako motywy przewodnie.

Program NIE JEST NUDNY – dzieci naprawdę LUBIĄ ZAJĘCIA, postaci opowiadań i humor, który przemawia do właśnie tej specyficznej grupy wiekowej.

Nieporównywalne z żadnym innym programem BOGACTWO JĘZYKOWE – mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym). Uwaga: nikt NIE ZMUSZA DZIECKA DO SZKOLNEJ FORMY UCZENIA SIĘ i odrabiania lekcji!

Dzieci uczą się SŁOWNICTWA W KONTEKŚCIE ZDAŃ, TEKSTÓW I SYTUACJI, a nie jako serii pojedynczych słówek.

Czy warto uczyć języka obcego małe dzieci?

Wpływ na ogólny rozwój

Nauka języka obcego rozwija strategie uczenia się oraz pozytywnie wpływa na rozwój umysłowy dziecka. Poszerzamy horyzonty naszych malców, jak również kształtujemy w nich świadomość społeczną i kulturową, co jest niezmiernie ważne w dzisiejszym zglobalizowanym świecie. Nauczanie języka wśród dzieci przedszkolnych odbywa się zawsze w formie zabawy, co sprawia, że jest to dla nich zarówno przyjemne doświadczenie, jak i sposób na naukę bez wysiłku. W późniejszym wieku jest to niestety często trudne do osiągnięcia, dzieci rozpoczynające naukę w systemie szkolnym nierzadko zniechęcają się, szczególnie, gdy nauka to siedzenie w ławkach i dość sztywne wypełnianie poleceń nauczyciela, co często się zdarza.

Rozwój językowy

Młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego, czyli dźwięków, nowego języka. Ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny, prawdopodobne jest, że przyswoją naturalną angielską wymowę i intonację, co z kolei wpływa bardzo pozytywnie na umiejętność rozumienia ze słuchu. Im starszy uczeń, tym trudniej jest mu nabyć tę umiejętność. Natomiast dzieci w wieku przedszkolnym stosunkowo szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy i bez większego wysiłku uczą się rozumieć np. nauczyciela mówiącego do nich po angielsku, czy nagrania, nawet jeśli wszystkiego z początku nie rozumieją, nie jest to dla nich przeszkodą. Dzieci w wieku przedszkolnym są wciąż w trakcie uczenia się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) jest korzystna, gdyż podnosi dziecięcą świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych.

Korzyści komunikacyjne

Dzieci bardzo szybko akceptują fakt, że angielski służy do komunikowania się i dlatego nauka języka nie jest dla nich sztuczna, a naturalna potrzeba komunikacji sprawia, że odpowiednio zachęcone chętnie podejmują próby wysłowienia się w języku obcym. Młodsze dzieci są znacznie mniej skrępowane i onieśmielone niż starsi uczniowie, dlatego nie odczuwają wstydu, gdy popełniają błędy lub próbują się porozumieć. Malcom nie przeszkadza, jeżeli w wypowiedziach pojawiają się słowa lub fragmenty dla nich nie zrozumiałe (oczywiście o ile nie zaburzają istoty przekazu). Są wręcz do tego przyzwyczajone, bo wciąż jeszcze uczą się języka ojczystego. Jest to strategia, której opanowanie nie przychodzi łatwo starszym uczniom.

Rzeczywistość nauczania języka obcego

Biorąc pod uwagę ograniczony czas, jaki można poświęcić na naukę języka obcego (zwykle nie więcej niż dwa razy w tygodniu), im szybciej dziecko ją rozpocznie, tym więcej czasu przeznaczy na opanowanie tego języka, co z kolei prowadzi do osiągnięcia wyższego poziomu zaawansowania. Ze względu na zabawową formę zajęć dzieci są pozytywnie nastawione do angielskiego, który często staje się ich ulubionym przedmiotem. Wzmacnia to motywację wewnętrzną dzieci i gwarantuje lepsze wyniki w dalszej nauce. Dzieci w wieku przedszkolnym nie muszą jeszcze martwić się systemem edukacyjnym i tym, że język obcy jest także przedmiotem w szkole, gdzie czasami ważniejsze są oceny od umiejętności. Dzięki temu można stawiać dzieciom cele ściśle komunikacyjne i pozwolić im uczyć się w bardziej spontaniczny i naturalny sposób. Tak więc, z każdej strony: warto by dziecko zaczęło uczyć się języka obcego w momencie, gdy jeszcze nie do końca samo wie, że się uczy!

Reklama