ZUS: Nowe infolinie dla klientów

ZUS: Nowe infolinie dla klientów
fot. Czytelniczka Ze względu na duże natężenie telefonów ZUS uruchomił trzy nowe, tematyczne linie telefoniczne pod nowymi numerami telefonów, które są czynne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7.00–15.00.
istotne.pl zus

Infolinie:

  1. ZASIŁKI, OPIEKA – nr telefonu 22 290 87 01. Pod tym numerem telefonu można otrzymać informacje dotyczące świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji oraz w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
  2. PRZEDSIĘBIORCY – nr telefonu 22 290 87 02. Pod tym numerem telefonu można otrzymać informacje dotyczące wsparcia dla przedsiębiorców
  3. BADANIA, REHABILITACJA – nr telefonu 22 290 87 03. Pod tym numerem telefonu można otrzymać informacje dotyczące odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Iwona Kowalska-Matis, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS-u na Dolnym Śląsku:

Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 5601600, dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7–18. Po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA
2 – Renty i emerytury
3 – Zasiłki
4 – Informacje dla ubezpieczonych
5 – Informacje dla płatników
7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.